سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجو به راهیان نور خبر داد و گفت: این کاروان اسفندماه امسال در 3 محور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۷۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

1500 دانشجو به مناطق عملیاتی از اسفندماه اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل  جلسه هماهنگی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی گفت: حضور در اردوهای راهیان نور جوانان به ویژه دانشجویان را در حوادث فتنه گون بیمه می‌کند و حضور در این مناطق و درک وقایع دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در بصیرت افزایی دانشجویان دارد.

معین‌الدین اسدی با اشاره به اهمیت حضور روحانی در کاروان راهیان نور دانشجویی گفت: وجود روحانی دانشگاهی در بین زائران دانشجو علاوه بر روشنگری مسائل مختلف سبب تقویت روحیه انقلابی، جهادی و حماسی دانشجویان شده که این نیز به نوبه خود با تداوم ارتباط پس از راهیان نور منجر به بصیرت افزایی بیشتر در مسائل جامعه می‌شود.

وی با تشریح جزئیات راهیان نور دانشجویی از رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خواست تا با اعزام روحانیون دانشگاهی به راهیان نور، بسیج دانشجویی را در انجام بهتر مأموریت‌های خود یاری کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجو به راهیان نور خبر داد و گفت: این کاروان اسفندماه امسال در 3 محور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

اسدی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های بسیج دانشجویی بیان کرد: از مسئولین بسیج برای تاثیرگذاری و اجرای بهتر برنامه‌هایی چون نشست تشکیلاتی، طرح ولایت, اردوهای جهادی، دوره های شهید دیالمه، شهید چمران و جشنواره‌های فعالیت های برتر علمی، فرهنگی،ادبی و هنری ققنوس و افسران جنگ نرم قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: آخرین ماموریت ما در سال 96 اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور است که در این زمینه نیز انتظار می‌رود مسئولان بسیج در کف دانشگاه‌ها با ایفای نقش سازنده خود، این مهم را نیز به سر منزل مقصود برسانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در مورد فعالیت های روزافزون دشمنان اسلام علیه انقلاب و کشور گفت: فعالیت‌های دانشجویی به ویژه راهیان نور در کنار سایر برنامه‌های جریان ساز که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی همراه است قطعا شکست توطئه‌های دشمنان اسلام علیه انقلاب را در بر دارد.

اسدی با اشاره به جلسات قرارگاه راهیان نور دانشجویی در سطوح کشوری استانی تصریح کرد: در واقع کلیات راهیان نور دانشجویی استان دهم بهمن امسال با حضور روسای دانشگاه های اردبیل به تصویب رسید و مقرر شد امسال نیز همچون سال گذشته راهیان نور با کیفیت و کمیت مطلوب‌تری برگزار شود.

دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در مورد مصوبات وزارت علوم در خصوص راهیان نور افزود: طبق این مصوبه روسای دانشگاه‌ها در واقع به عنوان رئیس ستاد راهیان نور دانشجویی و مسئولان بسیج دانشجویی نیز به عنوان دبیر ستاد در دانشگاه‌های خود شناخته می شوند که لازم است برای هرچه بهتر برگزار شدن راهیان نور تعاملات حسنه بین روسای دانشگاه‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی برقرار شود چرا که هدف از برگزاری راهیان نور در واقع تداوم راه شهدا است و در این خصوص نیز خدمت در راهیان نور، خدمت به شهدا نیز محسوب می‌شود.

وی رتبه سال 95 استان اردبیل در راهیان نور دانشجویی را مناسب دانست و گفت: بر اساس همین تعاملات سازنده و همکاری‌های مثال زندنی بود که استان اردبیل در زمینه مدیریت کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با صدم اختلاف موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

ارسال نظرات