مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، گفت: 22 بهمن57 پيروزي ملت مظلوم ستم ديده ايران بر طاغوت2500 ساله شاهنشاهي با ايثار خون شهدا از 15 خرداد سال 42 تا بهمن 57 است.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت السلام والمسلمین علی نصیری  در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به خبرنگار ما گفت: همانطور که در سوره رعد امده است، خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

وی گفت: چه روزهای پرشور و معنویتی، ملت مسلمان ایران زمین یکپارچه به عوض ستم پهلوی، عدالت علوی خواستند و در این راه خوب بهترین عزیزانشان را هدیه نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان گلوگاه، افزود: ۲۲ بهمن۵۷ پیروزی ملت مظلوم ستم دیده ایران بر طاغوت۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با ایثار خون شهدا از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا بهمن ۵۷ می‌باشد.

وی گفت: ملت ایران نزدیک به چهل سال است که این ایام را ارج می‌نهد، تا آنجا که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمود که هر سال ۲۲ بهمن، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد می‌کند؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید.

نصیری بیان کرد: هجمه‌های پیاپی رادیوها و شبکه‌های ماهواره‌ای طی سال‌های گذشته در شکستن عزم این ملت راه به جایی نبرد و در حال حاضر نیز شبکه‌های اجتماعی نوین حمله‌های ناجوان مردانه خود را چند صد برابر کرده و سرعت عملیات فتنه را به شدت بالا برده‌اند، امام ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی، مقبولیت این نظام ولایی را حتما با حضور پرشور در راهمیپمایی ۲۲ امسال بار دیگر نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها