حجت الاسلام والمسلمین برزگرپور، گفت: یکی از ماموریت های اصلی روحانیت ارتقاع و تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۹۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز؛ کارگاه منطقه ای مدیران مدارس حوزه های علمیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان برگزار شد، در حاشیه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین برزگرپور مسئول بسیج طلاب استان هرمزگان، عنوان کرد: نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و از سوی دیگر روحانيون در طول جنگ تحمیلی علاوه بر تشويق مردم به حضور در جبهه و بسيج آن‌ها، تأثير بر فرماندهان جنگ، تلطيف روحيه رزمندگان با تقويت ايمان و توكل بر خدا، توسل به اهل‌بيت، پاسخ به مسائل شرعي مربوط به جبهه و جهاد، آفرينش حماسه‌هاي با حضور خود در خطوط مقدم جبهه، تقويت روحيه رزمي، شجاعت، شهادت طلبي و ايثار جلوه‌هاي ناب از حضور روحانيت هم‌پاي با ساير اقشار مردم رقم زدند.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیت استان هرمزگان در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران نقش های برجسته ای را داشته اند و امروز هم گوش به فرمان ولایت در تمام صحنه های سازندگی، اردوهای جهادی، محرومیت زادیی، آموزشی، حضور در دانشگاه ها، مساجد و... در راستای رسالت اصلی خودشان انجام وظیفه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین برزگرپور، یادآور شد: روحانيون پس از جنگ نيز به نقش حساس خود ادامه داده‌اند و در حال حاضر در سطح پايگاه‌هاي مقاومت مسئول بصيرت‌بخشي در جامعه هستند.

وی، افزود:  روحانیون انقلابی که همیشه در صحنه مجاهدت هستند همواره مورد اتهام دشمنان قرار می‌گیرند، چراکه دشمنان این بزرگان را بهتر از ما می‌شناسند و به نقش مهم آنها در جامعه واقف هستند.

حجت الاسلام برزگر پور، با تاکید بر اینکه انسان باید همیشه با عزت و قدرت همراه با آزادی زندگی کند نسبت به نفوذ دشمن در جامعه اسلامی هشدار داد و گفت: هرگز نباید برای آینده خود غفلت کنیم که چگونه می خواهیم زندگی کنیم ،دشمن به ظاهر خود را دوست معرفی می کند اما برنامه ریزی او از روی عناد و دشمنی است.

وی نشناختن دشمن و نداشتن بصیرت را موجب گمراهی دانست و اضافه کرد: دشمن از طریق دوستی وارد می شود و با کوچک شمردن باورهای دینی ، روحیه انقلابی و ترویج سبک زندگی افراد سست عنصر بی دین ، سعی دارد ما را نسبت به دستاوردهای انقلاب بی تفاوت کند تا از ارزشها و دست آوردهای خود کوتاه بیاییم و اندک اندک ما را از هویت اصلی خود که باید انسانی خود ساخته و آزاد منش بر اساس دستورات دینی باشیم، دور می کند.

ارسال نظرات