خبرهای داغ:

خبرنگار بسیج در جشنواره ابوذر استان سمنان خوش درخشید

آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان برگزار و برگزیدگان موضوعات مختلف در این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، این جشنواره با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه، مدیرکل فرهن و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگ کننده قائم آل محمد (عج) استان سمنان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج استان سمنان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان و جمع زیادی از اصحاب هنر و رسانه این استان در تالار آفتاب شهر سمنان برگزار شد.
از میان ۱۲۳ اثر ارسال شده به دبیرخانه نخستین جشنواره ابوذر استان سمنان با رأی داوران، ۱۶ اثر به عنوان آثار رسانه‌ای برگزیده اعلام و از صاحبان آن تجلیل شد.
بر اساس فراخوان صادر شده از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، این جشنواره در هشت موضوع ملی و استانی برگزار شده و آثار اصحاب رسانه استان سمنان در این موضوعات به جشنواره اول ارسال شد.
سبک زندگی اسلامی ـ. ایرانی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی، انقلابی گری، آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده موضوعات ملی این جشنواره بودند که آثار برگزیده در این بخش‌ها امروز اعلام شد.
مدیریت منابع آبی و طرح مسائل صنفی خبرنگاران نیز موضوعات ابتکاری دبیرخانه برگزاری نخستین جشنواره با موضوعات بومی استان سمنان بود که آثار این بخش نیز از سوی خبرنگاران ارسال شده و امروز از برگزیدگان تجلیل شد.
بر اساس نظر داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان، علی عامری درباره موضوع آسیب‌های اجتماعی با عنوان "زاغه نشینی مدرن" برگزیده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها