معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

پیشرفت‌ های کشور حاصل از خود گذشتگی جوانان میهنمان است

از خود گذشتگی جوانان میهن، تنها سبب آزادی و امنیت نشد، بلکه باعث گردید تا پیشرفت‌ های بسیاری در حوزه ‌های مختلف از قبیل آموزش، بهداشت و درمان نیز در کشور حاصل شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در دیدار با خانواده شهید حمید احدی، گفت: از شرایط و سرنوشت زندگی شهدا، کتابچه ‌ای تهیه و با کمک خانواده‌ هایشان به تصویر کشیده شود تا الگویی برای آیندگان باشد.

سید بیوک موسوی افزود: با توجه به اینکه تاثیر محتوای مکتوب، به مراتب بیشتر از صوت، فیلم و انیمیشن است، لذا می ‌توان با قصه ‌وار کردن زندگی شهدا نسبت به ماندگاری رشادت ‌های آنها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه احساس می ‌شود در تصویر سازی زندگی واقعی شهیدان، وقفه ایجاد شده است، اظهار داشت: جوانانی که در جبهه‌ ها شرکت کردند، از لحاظ اعتقادی، اخلاقی و مذهبی نمونه بودند و زندگی آنها مانند جوانان امروزی، با سرگرمی، تفریح و ورزش نیز همراه بود، البته بی شک اتفاقاتی در درون شان افتاده بود که آنها را روانه جبهه‌ ها کرد تا در راه خدا به شهادت برسند.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه برخی اشخاص، گروه ‌ها و سمن‌ ها در تبدیل زندگی شهیدان به آثار مکتوب و مصور، فعالیت می‌ کنند، تصریح کرد: همه افراد و دستگاه ‌ها باید به پربار کردن آثار از شهیدان کمک کنند؛ چرا که تک‌تک شهدا به ‌ویژه فرماندهان شهید، جزء ستارگان درخشان شهر و استان خود بودند که با نقش ‌آفرینی شان، محور و اثربخش عملیات ‌ها به شمار می ‌رفتند و حضورشان، تحول عظیمی در جبهه ‌ها ایجاد می ‌کرد.

سید بیوک موسوی افزود: امام خمینی (ره) دستور تاسیس نهادهایی مانند بنیاد شهید را صادر کردند که سبب شد مردم، احساس کنند آزادی و امنیت، حاصل جانفشانی جوانان در گذشته است.

وی اظهار داشت: از خود گذشتگی جوانان میهن، تنها سبب آزادی و امنیت نشد، بلکه باعث گردید تا پیشرفت‌ های بسیاری در حوزه ‌های مختلف از قبیل آموزش، بهداشت و درمان نیز در کشور حاصل شود.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه وجود پزشکان نخبه و متخصص یکی از آثار ارزشمند جانفشانی جوانان کشور است، گفت: در گذشته، کشور با کمبود شدید پزشک مواجه بود، اما هم اکنون جراحی‌ های پیشرفته‌ ای در داخل کشور انجام می ‌شود که نظیر آنها حتی در کشورهای اروپایی نیز مشاهده نمی ‌شود؛ به طوری که جوانان کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به تحصیل علم و جهاد علمی، پیشقدم شده و افتخارات فراوانی برای کشور به ارمغان آورده‌ اند.

سید بیوک موسوی افزود: ملت غیور ایران، علیرغم انتقاد از مشکلات موجود در کشور، با حضور خود در ایام و صحنه‌ های خاص از نظام و انقلاب اسلامی حمایت می‌ کنند.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خاطر هیچ شخص، گروه و جناحی نیامده بودند، بلکه فقط خون شهیدان بود که ملت را به صحنه آورده بود و حضور با شکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن نیز نشان داد که علیرغم برخی ناملایمات، تبعیض ‌ها، ناروایی ‌ها و بی ‌عدالتی ‌ها، مردم در صحنه حاضر شده و با آرمان‌های امام (ره) و شهدا میثاقی دوباره بستند.

 

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار