تیم کاراته بانوان استان آذربایجان شرقی با کسب مقام سومی کاتا در رده جوانان و دومی کمیته در رده امید مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی و قهرمانی کشوری در شهر سنندج را به پایان رساندند.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۱۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل معصومی با اشاره به درخشش کاراته کاران استان،  افزود: مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی اردوی تیم ملی دختران از 23 تا 25 بهمن جاری با حضور 11تیم در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.
معصومی خاطرنشان کرد: کاراته کاهای دختر استان آذربایجان شرقی به مربیگری حکیمه خواجه ای مقام سوم قهرمانی کشوری کاراته و انتخابی تیم ملی کاتای جوانان را در بین 11تیم کسب کردند.
وی همچنین یادآور شد: یلدا مهین کاراته کای وزن ٦٨+ رده سنی امید از  آذربایجان شرقی با شایستگی تمام مدال نقره مسابقات کومیته انتخابی تیم ملی را بدست آورد.
معصومی ادامه داد: با احتساب کاراته کاران آقایان در مجموع 12کاراته کار آذربایجان شرقی وارد اردوی تیم ملی شدند و قبلا مهدی افسری و ادیبه گج پز جواز ورود به این اردو را کسب کرده بودند.
رئیس هیات کاراته آذربایجان شرقی در پایان اظهار کرد: اینجانب به عنوان مسئول هیات کاراته استان این پیروزی های درخشان را که با کسب مدال های خوش رنگ طلا، نقره و برنز پسران شروع شد و با کسب مدال نقره انفرادی و برنز تیمی دختران پایان یافت به تمام پیشکسوتان کاراته، مربیان، داوران، ورزشکاران و قهرمانان استان به ویژه دختران و پسران مدال آور و خانواده های محترم و مربیان زحمت کش تبریک می گویم و معتقدم با تلاشی که بدنه فعال کاراته استان شروع کرده افق روشنی را نوید می دهد.
معصومی بیان داشت: هفته قبل در بخش مردان شاهد موفقیت هایی بودیم و این پیروزی ها را مرهون زحمات کلیه اهالی کاراته می دانم و امیدوارم با مشارکت بیش از پیش موفقیت های روز افزون در کاراته استان تداوم داشته باشد.
وی مشارکت عمومی را دخالت در امور مدیریت کاراته ندانسته و گفت: همه اهالی کاراته حق دارند در تصمیم‌ سازی و تصمیم گیری مشارکت کنند و به مسوولین استانی و شهرستانی مشورت دهند همچنین استفاده از کمیته های تخصصی یکی از بهترین راه حل هاست و هیچ کدام از عناصر مدیریتی کاراته قادر به انجام تمام امور برنامه ریزی و اجرای کاراته نمی باشد، برآیند تفکرات جمعی حاصل کار را افزایش می دهد.
وی تاکید کرد: نظارت عمومی و بی غرض مجموع پیشکسوتان، داوران، مربیان و قهرمانان علاوه بر انتخاب، مشورت و مشارکت، می تواند بر عملکرد کمیته ها نیز نظارت وسیع داشته باشند و پرسشگری حق مسلم است که پیشتر کارگروه هایی را تعریف کردیم که لازم است روی این مقوله تاکید بیشتری داشته باشیم تا موضوع به طور کامل پخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها