در این راهپیمایی سیدعلی ادیانی راد نماینده مردم قائمشهر ،سوادکوه،جویبار، سوادکوه شمالی با اشاره به بدل شدن یوم ا… ۲۲ بهمن به یک نماد انقلابی در کشور گفت:انقلاب اسلامی ایران مایه حیرت و نیز الگویی برای کشورهای آزاده جهان شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۱۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی همزمان با ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مراسم راهپیمایی در شهر شیرگاه برگزار گردید.

در آیین راهپیمایی 22 بهمن امسال در سوادکوه مردان، زنان، نوجوانان ، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران و سایر قشرها  در کنار هم و در صفوف فشرده بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی سیدعلی ادیانی راد نماینده مردم قائمشهر ،سوادکوه،جویبار، سوادکوه شمالی با اشاره به بدل شدن یوم ا ۲۲ بهمن به یک نماد انقلابی در کشور گفت:انقلاب اسلامی ایران مایه حیرت و نیز الگویی برای کشورهای آزاده جهان شده است.

نماینده مردم در خانه ملت افزود:انقلاب اسلامی با همه پنجه کشی ها و پلشتی های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی با که با محوریت شیطان بزرگ آمریکا بوده ، در حالی ۴۰ ساله شده که استمرار این پیروزی درس ها و عبرت های بزرگ در بر داشته که ریشه در دلایل متقن دارد.

ادیانی با اشاره به قوانین ثابت خداوند برای عالم و آدم بیان داشت:هر کسی خداوند را یاری دهد خدا نیز به او کمک خواهد کرد و ملت با وجود برخی مشکلات در قوه مقننه،قوه مجریه و قوه قضاییه و بعضا در سایر نهادهای حکومتی همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده اند چرا که برای آن خون دادند و سختی و تحریم کشیدند و برای خدا و دین خدا ایستاده اند.

وی انقلاب اسلامی را معجزه عنوان کرد و ضمن اشاره به تاریخ انقلاب و معاندان و اسلحه بدستان و منافقین داخل نظام و سپری کردن جنگ با ۳۷ کشور دنیا در دوران دفاع مقدس گفت:امروز سردار رشید اسلام سلیمانی از کاخی که صدام روزی از آن بر علیه کشور ما توطئه می کرد امنیت منطقه و مارا تامین می کند،این کرامت انقلاب است.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اینکه تحریم های کشور از اول انقلاب بوده بیان داشت:در زمان جنگ ما حتی گلوله و سیم خاردار نداشتیم و ایستادیم.

وی با اشاره به کودتاها،شورش ها و فتنه های مختلف همانند فتنه ۷۸ و ۸۸ در کشور بیان داشت:البته در حوادث اخیر صف مردم جداست و مردم گله مندند و حق هم دارند ،وقتی می بینند من نوعی قبل و بعد از مسئولیت وضع مالی ام متفاوت می شود گله داشته باشند ،مردم از این چیزها گلایه دارند.
ادیانی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود راه برون رفت از آن را اجرای اقتصاد مقاومتی برشمرد و با اشاره به اجرای این نوع سیاست ها در کشورهای پیشرفته دیگر بیان داشت:همه مشکلات ما ریشه در بیرون مرزها ندارد و مسئولین باید کار کنند تا انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها