مدیرپردیس های دانشگاه فرهنگیان البرز برای شرکت علمی در همایش کشوری دانش آموزش با محور 'محتوای جغرافیا ' فراخوان داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۲۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نصراله صالحی گفت: این همایش با هدف تبادل فکری و تجربیات علمی - پژوهشی در بین فعالان این بخش در دستور کار قرار گرفت.

فراخوان همایش کشوری دانش آموزش در استان البرز
وی موضوع مقاله ها را در12 زمینه ذکر کرد و یادآور شد: تاریخ فلسفه و ماهیت علم آموزش جغرافیا، راهبر دهای تدریس موثر در آموزش جغرافیا، طراحی آموزشی در آموزش جغرافیا،ارزشیابی در آموزش جغرافیا، طراحی واحد یادگیری در آموزش جغرافیا ، بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش جغرافیا ، نقش کارورزی و کار آموزی در رشد حرفه ای مرتبط با pck و کج فهمی های رایج در آموزش جغرافیا از جمله محورهای این همایش است.


وی از نقش پژوهش های معلم محور در رشد حرفه های مرتبط با pck ، الگوهای جهانی برای آموزش محتوا و الگوهای تدریس برای آموزش محتوا در آموزش جغرافیا به عنوان دیگر محور های این همایش بیان کرد.


وی تصریح کرد: الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوای جغرافیا و آموزش جغرافیا با استفاده از سایر محیط های یادگیری را از دیگر محورهای این همایش کشوری برشمرد.


صالحی ادامه داد: این همایش 5 اسفند ماه 96 در سالن پردیس حکیم فردوسی کرج برگزار می شود.


وی اضافه کرد:علاقمندان آثار خود را در قالب چکیده مقاله تهیه شده به دبیرخانه همایش مستقر در پردیس حکیم فردوسی کرج ارسال کنند.


دانشگاه فرهنگیان البرز 682 دانشجوی پیوسته در رشته های مختلف دارد.

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظرات