کارگاه منطقه ای مدیران حوزه های علمیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۳۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام والمسلمین ملک دار کارگاه منطقه ای مدیران مدارس حوزه های علمیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان در سالن اجتماعات شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در این برنامه عنوان کرد: روحانیت روحیه انقلابی گری را در جامعه تقویت کند

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران، انقلابی هستند و در همه صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند

وی، یادآور شد: تنها راه رسیدن به عزت در گرو ایمان به خداوند و ایستادگی برابر طاغوت و قدرت های استکباری است.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: باید کار انقلابی انجام دهیم تا آنها که کار انقلابی انجام می دهند در صحنه بمانند و آنها که مخالف انقلاب هستند از صحنه خارج شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس، گفت:مساجد در انقلاب ما حرف اول را داشت است.

وی، تصریح کرد: مساجد سنگر انقلاب هستند و باید در مساجد کار اساسی فرهنگی انجام شود تا ما بتوانید در تمام عرصه ها سربلند و موفق عمل نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی، افزود: باید رسالت مسجد و عالم دینی در مسجد را به مردم تبیین کنیم و در همین راستا حوزه های علمیه را تقویت نماییم.

 

ارسال نظرات