مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح سوگواره یاس نبوی در ۲۵۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود، گفت: این سوگواره در ایام فاطمه همزمان با سراسر کشور با برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی در بقاع متبرکه مازندران اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۳۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح سوگواره یاس نبوی در ۲۵۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود، گفت: این سوگواره در ایام فاطمه همزمان با سراسر کشور با برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی در بقاع متبرکه مازندران اجرا خواهد شد.

وی از حضور ۹۲ مبلغ در سوگواره یاس نبوی خبر داد و افزود: ۱۰ مبلغ بومی، ۴۳ مبلغ اعزامی از قم و ۳۹ روحانی مستقر در بقاع متبرکه در اجرای این طرح با اوقاف مشارکت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در این راستا همایش مبلغان سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه شام غریبان حضرت زهرا (س) در ۱۳۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری حدود ۱۰۰ مراسم اطعام‌دهی در مازندران در راستای اجرای طرح سوگواره یاس نبوی انجام شده است.

وی گفت: ۲۶ خیمه معرفت و ۳۳ ایستگاه همه واقف باشیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح سوگواره یاس نبوی برپا می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها