خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری بناب خبر داد؛

اختصاص 85 میلیارد ریال برای بهسازی بافت فرسوده بناب

سرپرست فرمانداری بناب در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار این شهرستان، از اختصاص 85 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در بافت های فرسوده و مناطق حاشیه ای این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی اظهار کرد: حضور و همکاری تمام دستگاه های شهرستان برای رسیدگی به این مناطق بسیار ضروری است و رفع مشکلات این مناطق نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها و نهادهاست و باید هر آنچه ضوابط و قوانین اجازه می دهد خدمات رسانی صورت گیرد که رسیدگی به آن از عهده شورای شهر و شهرداری خارج است.
وی افزود: برای اینکه در آینده این محلات به مکانی برای بزهکاری تبدیل نشوند، ضروری است تمام دستگاه ها و نهادها برای حل معضلات و مشکلات این محلات پای کار باشند.
رفیعی گفت: از یکهزار و 200 هکتار محدوده شهر بناب، 450 هکتار آن بافت فرسوده بوده و 33 هزار نفر از جمعیت شهری بناب نیز هم اکنون در این محلات و مکان ها ساکن هستند.
وی از توجه دولت برای اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی و بهسازی این محلات خبر داد و گفت: با وجود اینکه با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها با محوریت شورا و شهرداری کارهای بزرگی در محلات حاشیه شهر صورت گرفته اما با همه این اقدامات نگران توسعه و ساخت و سازهای غیرقانونی در این محلات هستیم و نباید کتمان کنیم که به رغم کنترل های صورت گرفته باز شاهد توسعه و ادامه ساخت و سازها در برخی از این محلات هستیم.
سرپرست فرمانداری بناب از جهاد کشاورزی و شهرداری خواست با افزایش بازرسی ها مانع از توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز در این محلات شوند.
رفیعی افزود: هم اکنون به دلیل عدم تأمین مورد نیاز، خیرانی که آماده احداث مدرسه هستند با مشکل روبرو شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار