خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان جاجرم

استقلال و آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در آستانه روز یوم الله ۲۲ بهمن ماه قرار داریم و بنابه گفته مقام معظم رهبری این با حضور اقشار مختلف مردم روز تماشایی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۹۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در آستانه روز یوم الله ۲۲ بهمن ماه  قرار داریم و بنابه گفته مقام معظم رهبری این با حضور اقشار مختلف مردم روز تماشایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما پنج مرحله را طی کرد ابراز داشت: تخریب، تاسیس، تثبیت و مرحله تداوم انقلاب اسلامی است انقلاب اسلامی فقط برای ایران نیست حضرت مهدی می خواهد حکومت جهانی ایجاد کند پس ما وظیفه داریم برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

موسوی با اشاره با اینکه خداوند نعمت هایی که به ما داده است را باید بیان کنیم افزود: با بیان کردن و برشمردن نعمت های خدا متعال و دستاورد انقلاب اسلامی شکرگزاری خداوند را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه هر امتی در برابر امامش دو وظیفه دارد یک شکر در برابر نعمت های الهی و دو صبر و مقاومت در برابر دشمنی دشمنان  اظهار کرد:  انقلاب برای این ملت استقلال آزادی و جمهوری اسلامی به ارمغان اورد که مهمترین دستاورد انقلاب است.

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه جاجرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: علی رغم تحریم های دشمن و علاوه بر رشد دو برابری جمعیت می بینید که پیشرفت فروانی در زمینه های اقتصادی اجتماعی و.. از جمله راه و شهرسازی، در حوزه دفاعی و صنایع و معادن و تحصیلات دانشگاهی و مراکز علمی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در منطقه شکست خورد و اسرائیل در منطقه تنهاست تصریح کرد: فرماندهان نظامی و انتظامی بیان می کنند ایران اسلامی دارای شهر های موشکی است و اگر آمریکا و متحدین آن غلطی کنند این شهر های موشکی تلاویو و اسرائیل را تبدیل به خاکستر خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار