خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی
حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در سخنرانی خود در مسجد صاحب الزمان جاجرم ضمن تبریک سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند حکیم منت نهاد و از دل تاریکی نوری درخشید و آن نور امام خمینی بود که فجری بود بر دل تاریکی که آن را شکافت.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در سخنرانی خود در مسجد صاحب الزمان جاجرم ضمن تبریک سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند حکیم منت نهاد و از دل تاریکی نوری درخشید و آن نور امام خمینی بود که فجری بود بر دل تاریکی که آن را شکافت.

وی با بیان اینکه حرکت امام خمینی در امتداد حرکت عاشورای ابا عبدالله الحسین ابراز داشت: حرکت ابا عبدالله الحسین بر مبنای اسلام ناب محمدی بود.

امام جمعه بجنورد افزود: در زمان قبل از انقلاب فساد آشکار بود و علنا مکان های فسق و فجور را تابلو می زدند و به گناه رسمیت می دادند و در آن زمان ظلمت و فساد و ذلت بر مسلمین حاکمیت می کرد.

وی با بیان اینکه شاه ایران جرات یک قدم حرکت کردن بدون اجازه آمریکا را نداشت گفت: مردم ایران عزت نداشتن و آمریکایی ها بر ما آقایی میکردند نمونه آن لایحه کاپتیلاسیون بود و هویت انسانی مردم را نابود کرده بودند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه حق دارای دوام است و خانه ظلم بر چیدنیست تصریح داشت: دشمنان اسلام ابر قدرت نیستند بلکه ابر جنایتکار هستند و همه تزویرگران و زورگویان و منافقین دست به دست هم می دهند و علیه انقلاب و اسلام توطئه چینی می کنند.

وی افزود: اگر می خواهید یوم الله ها بماند دو کار را باید انجام دهید یکی شکر گزار باشید و دیگر صبر و استقامت داشته باشید.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن دعوت احاد ملت برای نقش آفرینی در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری این راهپیمایی تماشایی خواهد بود پس ایشان از همه ما انتظار دارند که در راهپیمایی عظیم پیش رو شرکت کنند

دیدار با خانواده شهید عباسعلی نایبی از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی در جاجرم  بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها