خبرهای داغ:
مردم غیور و وفادار شهرستان جاجرم همچون سراسر کشور شور و شعور سياسي خود را در راهپيمايي ٢٢ بهمن به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ مردم غیور و وفادار شهرستان جاجرم همچون سراسر کشور شور و شعور سياسي  خود را در راهپيمايي ٢٢ بهمن به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در مراسم راهپیمایی
۲۲ بهمن ماه 96 ضمن تشکر از اقشار مختلف گفت: دهه فجر فرصت مرور عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و باز آفرینی ویژگی های امام(ره) است و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه دین داری و ارزش محوری مردم بود.

وی ویژگی های مهم انقلاب را دین داری ،دین محوری و مردمی بودن انقلاب دانست و ابراز داشت: دهه فجر ایامی الهی است که عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری، پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.

امام جمعه جاجرم با بيان اينكه وقوع انقلاب اسلامي يكي از معجزات تاريخ است، گفت: اين انقلاب تنها يك تغيير حكومتي نبود، بلكه تغيير ارزش‌ها و باورها و نگرش‌هاي مردم بود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم با اشاره به ابهت انقلاب اسلامی در جهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از اقتدار نیروی های زمینی و هوایی و دفاعی وحشت دارند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به فکر حل مشکلات مردم باشند گفت: امام خمینی (ره) نحوه برخورد با مردم جامعه را، با رفتارها و سخنرانی هایشان به ما یاد دادند و بارها اعلام کردند یک موی سر این کوخ نشینان  به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد پس باید مسئولین با تاسی از سخنان امام خمینی توجه بیشتری به مستضعفین داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها