معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:
بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به حق کارهای اساسی در عرصه ورزشی انجام گرفته است .
کد خبر: ۸۹۸۹۵۰۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی و امنیتی  استاندار زنجان در آئین نکوداشت  یاران سفر کرده  در جمع پیشکسوتان و بزرگان ورزش و روئسای ورزش استان با اشاره به اینکه یاد و نام بزرگان و پهلوانان همیشه جاودان خواهد ماند،گفت: در این دوران غربت کمتر حوضه ای مثل حوزه ورزش می توان پیدا کرد که یاد گذشته گان را زنده دارند.

سید بیوک موسوی افزود: پیشکسوتان و بزرگان ورزش در گذشته با کمترین امکانات و شرایط ولی با تلاش و ایثار خود موجبات خلق قهرمانان و بزرگان در عرصه ورزش را ساخته اند .

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به حق کارهای اساسی در عرصه ورزشی انجام گرفته است .

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و جامعه هستند، تصریح کرد: مردم با همه کمبود ها با حضور خود در راهپیمایی با شکوه 22بهمن ،عشق به وطن و نظام و ایران عزیزشان را ثابت کردند .

سید بیوک موسوی افزود: سرمایه ارزشمند نظام خون پاک عزیزمان است که در راه اعتلای استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی نثار کرده اند .

وی با اشاره به اینکه همه مسئولین در مقابل پیشگاه ملت باید پاسخگو باشند،اظهار داشت: پیشکسوتان، مربیان، داوران وقهرمانان به عنوان مرجع تاثیر گذار برای ایجاد جامعه شاد و سالم می باشد .

 

ارسال نظرات