فرمانده سپاه ناحیه قائم‎شهر خبر داد:

قائم‎شهر میزبان ۱۰ شهید خوشنام دفاع مقدس در شب شهادت حضرت فاطمه(س)

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎شهر از میزبانی پیکر ده شهید خوشنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۱۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، ابراهیم یعقوبی در گفت‎وگو با خبرنگار ما در مورد مراسم شب وداع ۱۰ شهید گمنام، اظهار کرد: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه‎زهرا (س) مازندران میزبان ۱۰ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس است که قائم‎شهر در ۳۰ بهمن مراسم شب وداع با این شهدا را در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از ۱۰ پیکر شهدا خوشنام در شهرستان قائم‎شهر و موزه جنگ روستای قراخیل در یکم اسفند ماه سالروز شهادت بی‌بی دوعالم تدفین خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎‎‎شهر، بیان کرد: مردم شهید پرور شهرستان قائم‎شهر سی‌ام بهمن ماه با حضور خود در مراسم شب وداع با ۱۰ آلاله سرخ دوران دفاع مقدس وداع خواهند کرد و این شهدا پس از مراسم استقبال در سوادکوه به شهرستان قائم‎شهر خواهند آمد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم شب وداع آغاز خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اینکه پیکر پاک این ده شهید در ۴ شهرستان تدفین خواهد شد، تصریح کرد: مراسم سوگواری ایام فاطمیه نیز بمدت ۲شب در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‎شهر و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد که از شهروندان شهیدپرور برای حضور در این مراسمات دعوت بعمل می‌آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم تششیع پیکر این شهدا روز سه شنبه  همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)ساعت 9صبح از حسینیه عاشقان ثارا.. تا مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها