ضرورت آمادگی دستگاه‌های مربوطه برای سفرهای نوروزی

فرماندار دلفان گفت: آمادگی اکیپ‌های اتفاقات دستگاه‌های خدمات رسان، فعال بودن دستگاه‌های خودپرداز، تهیه میوه کالاهای اساسی موردنیاز، روشنایی معابر و پارک‌ها، تنظیف و آمادگی اماکن آموزشی و سالن‌های ورزشی محل اسکان، و آمادگی در سطح روستاهای هدف گردشگری ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۲۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور اعضا و به ریاست آقای طولابی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در این جلسه جعفر طولابی، فرماندار دلفان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور حماسی مردم انقلابی شهرستان دلفان در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن طی سخنانی مطالبی را در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافرین در ایام نوروز بیان کرد.

 فرماندار از مسئولین دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به تعیین کشیک در ایام نوروز و اعلام لیست کشیک به دبیرخانه کارگروه و نیروی انتظامی شهرستان و همکاری خودرویی با پلیس‌راه اقدام نمایند.

طولابی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی طوری برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار نمایند که در ایام تعطیلات مسئول اداره یا معاون حتماً در شهرستان حضورداشته باشند.

فرماندار سپس مطالبی را در خصوص ضرورت نظارت بر قیمت، تاریخ‌مصرف، بهداشت و کیفیت عرضه خدمات و مواد خوراکی بخصوص در اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و نانویی‌ها به‌صورت گشت‌های مشترک و جداگانه تأکید کرد.

وی از شهرداری خواست ضمن تنظیف شهر در ایام نوروز حفاری‌ها را متوقف نمایند و عنوان کرد: آمادگی اکیپ‌های اتفاقات دستگاه‌های خدمات رسان، فعال بودن دستگاه‌های خودپرداز، تهیه میوه کالاهای اساسی موردنیاز، روشنایی معابر و پارک‌ها، تنظیف و آمادگی اماکن آموزشی و سالن‌های ورزشی محل اسکان، و آمادگی در سطح روستاهای هدف گردشگری ضرورت دارد.

 طولابی از اداره اوقاف و امور خیریه خواست که نسبت به‌پیش بینی رفاهی‌ات، رعایت بهداشت و تنظیف در اماکن مذهبی اقدامات لازم معمول دارند.

 گفتنی است در این جلسه مسئولین و ترکیب اعضا کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیل نوروزی مشخص و مقرر گردید کمیته‌ها ضمن تشکیل جلسات متناسب با شرح وظایف ابلاغی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم خدمات ایام نوروزی را پیش‌بینی و گزارش کار خود را در جلسه بعدی ستاد نوروزی که پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد ارائه نمایند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار