ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن ادامه عملیات خود علیه نیروهای متجاوز سعودی و تروریست‌های وابسته به آنها، چندین تروریست را در استان‌های تعز و لحج از پای درآوردند.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به آنها ادامه دارد.

یک منبع نظامی به خبرگزاری «سبأ» یمن گفت که در جریان عملیاتهای ارتش طی 24 ساعت گذشته دو حمله جداگانه به مواضع سعودیها در جبهه «الضباب» و شمال اردوگاه «خالد» در استان «تعز» صورت گرفته است.

 به گفته این منبع، دو خودروی زرهی وابسته به عربستان در جبهه ساحل غربی و یک خودروی زرهی دیگر در «تبه الخزان» در منطقه «الصلو» منهدم شده است.

در جریان عملیات ارتش  وکمیته های مردمی یمن 13 عنصر سعودی و تروریستهای وابسته به آنان کشته و زخمی شدند.

عناصر سعودی در حال عملیات به سمت «جبل العسقة و الشجرة» بودند که با مقاومت کمیته های مردمی یمن روبرو شدند.

در استان «لحج» نیز نیروهای ارتش یمن حملات عناصر سعودی از سه محور در بازار «الخمیش» واقع در «القبطیه» را دفع کرده و شماری از آنان را از پای درآوردند.

توپخانه ارتش یمن نیز مراکز تجمع تروریستهای وابسته به عربستان را در شمال صحرای «میدی» و یک خودروی زرهی را در صحرای «الیتمه» در استان «الجوف» هدف قرار دادند و عناصر حاضر در آن را از پای درآوردند.

نیروهای ارتش یمن در مناطق «المسیال، الجمارک، الشبکة، الشیبانی و تبة القناصین» واقع در «عسیر» مراکز تجمع سربازان سعودی را هدف قرار دادند.

یک اردوگاه متعلق به عناصر سعودی در «نجران» در جنوب غربی عربستان نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش یمن قرار گرفت. در صحرای «البقع» نیز با یک موشک هدایت شونده، یک کاروان نظامی عربستان منهدم شد.

در همین راستا، ده‎ها نفر از عناصر شبه نظامی سودانی و سعودی روز سه‌شنبه گذشته در درگیری با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در مناطق مرزی عربستان از پای درآمدند.

نظامیان سودانی در درگیری با نیروهای یمنی در مناطق مرزی عربستان و یمن، دچار خسارت‎های گسترده تجهیزاتی و جانی شده و در حمله به مواضع نیروهای ارتش یمن و انصارالله با وجود پشتیبانی هوایی عربستان در صحرای میدی استان حجه متحمل شکست شدند.

ارسال نظرات