خبرگزاری بسیج: دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 از اجرای مانور عملیاتی واژگونی خودرو جمع آوری زباله در محله تقی آباد این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۶۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 احمد غلامی با بیان اینکه این مانور تمرینی است برای بررسی و ارزیابی مدیریت بحران های احتمالی ، گفت: مانور محیط زیستی در محله تقی آباد با سناریو واژگونی خودرو جمع آوری زباله و برخورد به تاسیسات شهری محله تقی آباد به اجرا رسید.

غلامی با اشاره به اینکه پست های مخابرات و برق و همچنین تصفیه خانه آب روستایی از تاسیسات آسیب دیده سناریو این مانور بودند، افزود: ادارات و سازمان های گاز، برق ، نیروی  انتظامی ،بسیج،آب روستایی،شبکه بهداشت ،راهور، هلال احمر و اورژانس در این مانور عملیاتی به موقع حاضر شدند تا با رفع بحران، خدمات رسانی به شهروندان مختل نشود.

وی اظهار داشت: در این مانور سازمانهای شرکت کننده آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی ارزیابی کردند و خسارت های احتمالی و اقدامات انتظامی، امنیتی، امدادی و درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد مدیریت بحران کاهش آسیب پذیری شهروندان ارتقاء سطح آمادگی نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی در کلیه سطوح فرماندهی و عملیاتی،فراهم نمودن بستر هماهنگی برای کلیه واحدها و ارگانهای ذیربط ،تقویت هدایت پذیری نیروهای مردمی و عملیاتی در پاسخگویی به درخواستهای فرماندهی بالاتر،برقراری ارتباط کامل در مجموعه سازمان شهرداری منطقه 20 و ارگانهای شرکت کننده در مانور ،عملیاتی نمودن ستاد بحران ناحیه،ارتقاء سطح آمادگی و سرعت عمل پرسنل و اعضا ستاد بحران ناحیه وبازبینی توانایها و سنجش نقاط ضعف و قوت از جمله اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

بر اساس این گزارش جلسه دورمیزی این مانور با هدف ایجاد آمادگی و هماهنگی در روز قبل از عملیاتی شدن مانور برگزار شده بود.

ارسال نظرات