خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه 352 حضرت معصومه (س) با حضور در نشست بصیرتی دهه فجر روستای پیغمبر رباط کریم، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تبیین کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۷۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

 خانم اصلی محمدی "فرمانده حوزه 352 حضرت معصومه (س )" با حضور در نشست بصیرتی دهه فجر مدرسه کیانفر روستای پیغمبر رباط کریم که از طرحهای معین در مدارس به شمار می رود، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تبیین کردند.

در این نشست خانم محمدی با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران مهمترین رویداد نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه در منطقه و جهان بود، چراکه توانست رژیم فاسد و به ظاهر قدرتمندی را از بین ببرد.

وی گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور برای کوچک ترین فعالیت علمی، پزشکی و مهارتی به دلیل نبود نیروی داخلی مجرب از غرب کمک می گرفت، در حالی که اکنون کشور نیروهای موردنیاز را تربیت کرده و نیازی به بیگانگان وجود ندارد. وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف گفتند: در حوزه سیاسی باید از استقلال در تصمیم گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، انتخابات آزاد، افزایش بینش سیاسی مردم، استقلال سیاست خارجی و رساندن ایران به عزت و کرامت لایق خود نام برد که باعث شده است جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم سالار دینی، جزء دموکرامتیک ترین کشورهای دنیا به شمار می رود.

در ادامه این نشست خانم محمدی علاوه بر موارد اشاره شده، به موضوعات حجاب و آزادی زنان در عرصه های علمی و شغلی و دانشگاه که از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود، اشاره کرد.

 

 

ارسال نظرات