مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

خط شهداء، خط اختلاس نیست/ كسی که قدرت حقیقت را كمتر از قدرت آمریكا بداند به دست خود از قطار انقلاب پیاده می‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: خط شهداء خط اختلاس نیست، خط شهداء خط انقلابی گری، جهادی بودن و جهادی زندگی كردن است.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مركزی؛ آیت‌الله كاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مجمع بسیجیان شهرستان اراك گفت: امروز دشمنان اسلام سعی دارند تا نور اسلام، انقلاب و حقیقت را خاموش كنند و این در حالیست كه خداوند خود نگهدارنده این نور است.

وی افزود: علیرغم اینكه كفار بدشان نمی آید این حركت و این نور اسلام را خاموش كنند اما سابقه نداشته است كه بتوانند به تعبیر قرآن با فوت دهانشان این كار را بكنند .

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان با وجود همه امكانات نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی خود نتوانسته است نور حقیقت را خاموش كنند، این دشمنان از اسلامی كه دارای خیزش قیام، پویا بودن و حیات بخش باشد هراس دارند و از تمام ابزارهای جاسوسی خود استفاده كرده و خواهند کرد ولی موفق نشده اند با گذشت 40 سال از انقلاب به هدف خود دست پیدا کنند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی با بیان اینکه دشمن در مقابل قدرت ایران اسلامی به زانو درآمده است، گفت: با تمام فشارهایی که دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی وارد می كند ولی نتیجه عكسی را حاصل کرده است که نمونه آن 22 بهمن امسال بود که شاهد حضور حداکثری مردم بودیم.

وی افزود: اکنون عظمت این انقلاب طوری شده كه روزی آمریكا در هر كاری حرف اول و آخر را می زد ولی الان نه حرف اول را می زند و نه حرف آخر را می تواند بزند که این كم موضوعی نیست .

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی با طرح این سوال که چرا عده‌ای مدام از نداشتن دستاورد این انقلاب سخن می گویند، گفت: باید گفت اگر انقلاب دستاوردی نداشته است پس چرا این همه با ما مقابله می كنند؛ یكی از دستاوردهای این انقلاب آن است كه الان در دریای مدیترانه و خط مقاومت و شاخ آفریقا بحث قدرت ایران است و دشمنان باید ابرقدرتی این انقلاب را بپذیرند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی بیان کرد: دشمن هرچه با ما دشمنی می كند رویش‌های آن بیشتر می شود و البته در داخل ریزش هایی هم داشتیم كه به تعبیر بعضی آقابان كه می گویند می توانستیم كسی را از این قطار انقلاب پیاده نكنیم، البته باید در جوابشان گفت آیا ما كسی را به زور پیاده كردیم و چرا در روزی كه ما باید از قدرت و عظمت انقلابمان حرف بزنیم موضوع پیاده شدن عده ای را مطرح میكنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: طرح این موضوع كه اگر در آینده كسی قدرت حقیقت را كمتر از قدرت آمریكا بداند باز هم به دست خود از این قطار انقلاب پیاده می شود و كسانی از انقلاب جدا می شوند كه پیرو خط شهداء نباشند، چون خط شهداء خط اختلاس نیست، خط شهداء خط انقلابی گری، جهادی بودن و جهادی زندگی كردن است.

وی افزود: در این انقلاب نباید چیزی به جیب زد و افرادی مخالف با این حركت پیاده می شوند چون هدف از انقلاب پول و قدرت نبوده و پاسدارانی بودند كه خانواده آنها بعد از شهادتشان متوجه رسمی بودن عضویت آنها در سپاه را شدند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی خاطرنشان کرد: باید كاری كنیم كه تهدیدات اقتصادی دشمن نتواند آسیبی به كشور وارد كند كه متاسفانه الان حركت اقتصادی دشمن به كشور آسیب زده و تنها راه علاج و برون رفت از این مشكلات اقتصادی كه می تواند نجات كشور را به همراه داشته یاشد اجرای كامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و مدیران در اقتصاد كشور باید جهادی عمل كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار