فرمانده سپاه امام صادق (ع):

پیشکسوتی انقلاب اسلامی دوران نقش آفرینی جدید است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان های بوشهر و تنگستان در جایگاه نماز جمعه بوشهر گفت: پیشکسوتی انقلاب اسلامی دوران نقش آفرینی جدید در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: قطعا یکی از موثرترین و ماندگارترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، نسل اول انقلاب است که توانستند نهال انقلاب اسلامی را با عشق و علاقه خود پاس بدارند و اکنون در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی ما شاهد این مسئله هستیم که ثمرات پربار این انقلاب در کشور‌های مختلف به خاطر پاسداری شما جوانه زده شده است.
وی افزود: امروز هر کدام از شما پتانسیلی قابل توجه و قابل انتقال برای نسل‌های نوجوان و حتی آینده دارید چرا که شما دوران‌های غرورآفرین انقلاب اسلامی را درک و با تلاش و مجاهدت‌های خود برگ‌های زرینی را در تاریخ این انقلاب آفریده و نقش آن را در عرصه‌های جهانی به منصه ظهور گذاشته اید.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز عزتمندانه و مقتدرانه‌تر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد و این به برکت ایثار و فداکاری‌های شما و خانواده هایتان است که در بقای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن نقش بسزایی داشته اید.
سردار رزمجو در پایان اذعان کرد: شما بازنشستگان سپاه لازم است تجربیات خود را به پاسداران جوان و نیرو‌های سازماندهی شده در ارتش ده‌ها میلیونی منتقل کنید و مطمئن باشید افق این انقلاب، افق روشنی است و به هیچ وجه این اغتشاشات طراحی شده از سوی دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین صدمه‌ای به آن بزند و مردم با حضور خود در راهپیمایی امسال این مسئله را در عمل به خوبی نشان دادند.
در ادانه این مراسم کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام ایزدی خواه استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات