جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: محیط خدمت سربازی در سپاه انقلابی است و فیلتر‌های مختلفی برای فرد وجود دارد که در این نهاد به خدمت سربازی مشغول باشد.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مجتبی غفورپور در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر «جوان سرباز» که امروز در سالن غدیر پادگان شهید برونسی برگزار شد، اظهار داشت: محیط خدمت سربازی در سپاه انقلابی است و فیلتر‌های مختلفی برای فرد وجود دارد که در این نهاد به خدمت سربازی مشغول باشد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: محیط سربازی در سپاه از معنویت خاصی برخوردار است و سرباز متدین و متعهد که در سپاه خدمت می‌کند به دنبال رفاه و راحت‌طلبی نیست.

وی با بیان اینکه حس نوع‌دوستی در سپاه زیاد است، ابراز داشت: سلسله مراتب سازمانی سپاه با سایر نیرو‌های مسلح قابل مقایسه نیست. بسیاری از پاسداران برای نجات سربازان، مجروح و حتی شهید شدند که البته به این حس نوع‌دوستی افتخار می‌کنیم به طوریکه نسبت شهدای سرباز به شهدای پاسدار بسیار کمتر است.

غفورپور اظهار داشت: خدمت سربازی یک بخش از دوران زندگی است و اگر از این دوران به درستی و بطور مطلوب استفاده شود می‌تواند اندوخته خوبی برای فرد باشد.

وی تاکید کرد: خدمت سربازی دورانی است که با اتمام آن دلتنگ خواهید شد پس به شما عزیزان توصیه می‌کنم این دوران را قدر بدانید و با آن درست برخورد کنید.

در پایان از ۱۰ سرباز برتر از میان ۱۰۰ سرباز منتخب یگان‌های مختلف سپاه در سطح استان انتخاب و تقدیر شد که به جشنواره کشوری حضرت علی اکبر (ع) معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها