کارشناسی مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی امروز در تحولات منطقه و جهان تأثیرگذار بوده و هوشیاری و بصیرت ملت سبب سربلندی ایران در رویارویی با توطئه‌های دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۴۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اصغر رجبی در نشست بصیرتی که در مسجد روستای نمدمال بخش بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف با حضور مردم و به‌خصوص نقش‌آفرینی نسل جوان جامعه اظهار کرد: در راهپیمایی امسال نیز دیدیم که نسل جوان و نوجوان ما حضور چشمگیری داشتند و این حضور نشان می‌دهد رویش‌های انقلاب بیشتر از ریزش‌های آن است و دشمنان هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد ناامیدتر می‌شوند.
وی افزود: تلاش دشمنان از اول انقلاب تاکنون این است که مهم‌ترین دستاورد انقلاب که همین رویش‌هاست را کنترل و تبدیل به ریزش کند و تاکنون در این مسیر با تمام توطئه‌هایی که انجام داده ناموفق بوده است.
کارشناسی مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که جمهوری اسلامی بین قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به اعتراف خود استکبار حضور دارد و تأثیرگذار در تحولات منطقه و جهان است و این چیزی است که ما در قبل از انقلاب نداشتیم و اگر اعتباری هم داشتیم به‌واسطه ابرقدرت‌ها و حضور آن‌ها در کشور ما بود که ما را ژاندارم منطقه خطاب می‌کردند تا منافع آن‌ها را حفظ کنیم.
رجبی تصریح کرد: امروز ما انقلاب اسلامی را صادر کرده‌ایم و این هم دیگر دستاورد انقلاب است که دشمنان ما نمی‌خواستند این تفکر در جهان گسترده شود، اما امروز شاهدیم که تفکر انقلاب اسلامی کشور‌های منطقه غرب آسیا و آفریقا و حتی اروپا و آمریکا را تحت تأثیر خود قرار داده به‌گونه‌ای که قابل پنهان‌کردن و انکار نیست.
وی با بیان اینکه تمام این دستاورد‌های مادی و معنوی به برکت حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه است، افزود: خود دشمنان بیان می‌کنند که تمام رشته‌های ما را رهبری ایران با یک سخنرانی پنبه می‌کند و آن‌ها مانده‌اند که چگونه با این ستون مستحکم انقلاب مقابله کنند و امروز شاهدیم که تمام تلاش آن‌ها و هجمه‌ای که دارند ولایت فقیه و اصل نظام که اسلام است.
کارشناسی مسائل سیاسی ادامه داد: هوشیاری و بصیرت ملت ما در این سال‌ها و تبعیت از ولایت سبب شده تا ما مشکلات مختلف را پشت سر بگذاریم و در توطئه‌های دشمنان سربلند باشیم و باید این مسیر را ادامه دهیم و لحظه‌ای تردید و غفلت نداشته باشیم چراکه دشمن آماده ضربه‌زدن است و در اغتشاشات اخیر دیدید که چگونه از یک حرکت اعتراضی برای کشور تهدیدی درست کردند که با حضور مردم توطئه آن‌ها برملا و ناکام ماندند.
وی با بیان اینکه هر کجا از رهبری تبعیت کردیم موفق بودیم، گفت: در زمینه‌های دفاعی، نظامی و علمی امروز پیشرفت‌های فراوانی کسب کرده‌ایم؛ چراکه رهبری تأکید داشته و دنبال این موضوع بودند و با تکیه بر دانش داخلی و نیروی جوان ما موفق شدیم و در موضوع اقتصاد هم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که اگر مسؤولان دل از کدخدا کنده و به پتانسیل داخلی و اقتصاد مقاومتی توجه کنند این مشکل نیز حل خواهد شد.
رجبی تأکید کرد: باید مراقب باشیم چراکه دشمن تلاش دارد تا کشور و انقلاب را از درون تهی کند و با تزریق یأس و ناامیدی و نمی‌توانیم و نمی‌شود ما را سست کند و از نظام و انقلاب دور کند و بصیرت و اتحاد و ولایت‌پذیری رمز مقابله با این توطئه دشمنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها