مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شاهرود:

حاکمان صهیونیستی رسانه‌های غربی آنچه می‌خواهند به ذهن‌ها تزریق می‌کنند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: حاکمان امروز رسانه‌های غربی، صهیونیستی هستند و آنچه می‌خواهند را به ذهن‌ها تزریق می‌کنند؛ هزاران کانال ماهواره‌ای امروز انسان‌ها را به انحراف می‌کشانند.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۴۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدجواد میرشفیعی در نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی شاهرود که در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تحولات آخرالزمان و موضوع دجال اظهار کرد: دجال در لغت از دجل به معنای دروغ‌گویی و حقه‌بازی و انحراف و نفی هر نوع معنویت و صادق می‌آید.
وی افزود: پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) در سنن ابی داوود آمده که 30 دجال ظهور خواهند کرد و در رساله دوم یوحنا آمده که شنیده‌اید که دجال می‌آید درحالی‌که دجالان بسیاری ظاهر شده‌اند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به روایات شیعه در باب دجال گفت: طبق روایات دجال تک چشم است؛ به این معنی که تک‌بعدی است، مادی‌گرایی و تبلیغ ماتریالیستی و پلورالیسم را دارد و در مقابل معنویت است.
میرشفیعی افزود: دجال هزاران گوش دارد که انسان‌ها را به انحراف می‌کشاند و کنایه از هزاران کانال ماهواره‌ای است که در طول شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند تا مردم را به انحراف و مادی‌گرایی بکشانند و به پوچی و نیستی سوق دهند.
وی با بیان اینکه موکب دجال نقره‌ای‌ رنگ است، بیان کرد: این اشاره دارد به پرده نقره‌ای سینمای امروز دنیا که دست هالیوود است و در حال اشاعه انحراف و بی‌بندوباری و ابتذال در جهان مادی است.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: دجال بسیار سریع‌السیر‌ است و حرف خود را به گوش مردم جهان می‌رساند که امروز رسانه این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد و انسان‌محوری می‌کند و در شهوات غرق است که حاکمان هالیوود این‌گونه هستند و در این مسیر تلاش دارند.
میرشفیعی اضافه کرد: در روایات است که پدر و مادر دجال یهودی هستند و حاکمان امروز رسانه‌ها صهیونیست ماسونی هستند که آنچه می‌خواهند را به دنیا تزریق می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیار فریبنده است و پیروان زیادی از زنان دجال دارد، عنوان کرد: در دنیا زنان بیش از سایر اقشار جلب و پای تلویزیون می‌نشینند و الگوبرداری می‌کنند در رفتار و گفتار و دجال هر تار مویی از مرکبش ساز مخصوص و نوایی تازه دارد که اشاره به موسیقی‌های وحشتناک ماسونی امروز دارد.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه نام دجال، صاعد ابن صید است، گفت: این اسم به معنای بسیار شکارکننده است که اگر امروز ببینیم فضای مجازی و ماهواره و تلویزیون همه را مجذب و مقهور خود کرده است و مادر کانهه است که امروز حلقه اولیه مدیریتی رسانه‌های دنیا صهیونیست ماسون و شیطان‌پرست‌ها هستند.
میرشفیعی اظهار کرد: در پیشانی او نوشته‌شده کافر که نظم نوین جهانی در 21 دسامبر 2012 ساعت 11:11 بنا نهاده شد که ترویج کفر در جهان نوک پیکان حمله آن‌هاست.
وی با بیان اینکه به دریاها داخل می‌شود و عمق دریاها را نشان می‌دهد و به دره‌ها و کوه‌ها وارد می‌شود و عمق و جزییات آن‌ها را نشان می‌دهد، گفت: این مستندهای BBC و حیات وحش است که نشان داده می‌شود.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: آن‌ها عملاً ادعای خدایی کرده و مقدرات مردم جهان را به دست می‌گیرند و در نهایت در روایات آمده پیروان دجال شقی و پست هستند و تکذیب‌کنندگان آنان نجات‌یافته و سعادتمند خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار