خبرهای داغ:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

حضرت فاطمه(س) همواره حامی ولایت بودند / تبیین دستاورد‌های انقلاب ضرورت دارد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر الگو قراردادن حضرت فاطمه (س) در همه امور زندگی گفت: حضرت فاطمه(س) همواره حامی ولایت بودند و این مسئله یکی از اموری است که امروزه باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدی ظهر امروز در همایش بزرگ فاطمیه که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد با تأکید بر ضرورت ترویج معارف ‌اهل بیت‌ (ع) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) یک زن الگو و نمونه در اسلام است به‌‌گونه‌ای که پیامبر (ص) علاقه ویژه‌ای به ایشان داشتند و حتی ایشان را پناهگاه خود می‌دانستند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س)، جلوه و نماد عبودیت و بندگی بودند و به همین دلیل نیز خداوند متعال لقب محدثه را به ایشان دادند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در مدیریت درست منزل، ورود به مسائل اجتماعی و عبودیت و بندگی اسوه‌ای بی‌نظیر هستند خاطرنشان کرد: شخصیت و نوع زندگی حضرت زهرا باید به همه مردم جامعه و به ویژه زنان معرفی شود چراکه این بانوی بزرگوار در تمام زمان‌ها برای همه افراد اسوه و الگویی کامل هستند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) همواره مدافع و حامی ولایت و امام عصر خود بودند ادامه داد: حضرت فاطمه (س) حتی در سخت‌ترین شرایط نیز دست از دفاع و حمایت از حضرت علی(ع) نکشیدند و فداکاری‌های زیادی در راه دفاع از حق انجام دادند.

محمدی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) مادر و همسری نمونه بودند تصریح کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) به‌گونه‌ای بود که حضرت علی(ع) هرگاه ایشان را می‌دیدند، غم و غصه‌هایشان را فراموش می‌کردند، ایشان مادر فرزندان بزرگی مانند حسنین و حضرت زینب بودند و این بزرگواران را تربیت کردند.

وی با تأکید بر الگو قراردادن حضرت فاطمه (س) در همه امور زندگی گفت: حضرت فاطمه(س) همواره حامی ولایت بودند و این مسئله یکی از اموری است که امروزه باید به آن توجه ویژه داشته باشیم؛ ما باید همواره و تا آخر عمر از انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کنیم چراکه به آرمان و راه امام خمینی (ٰره) ایمان و اعتقاد قلبی داریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دشمنان همواره می‌کوشند تا یأس و ناامیدی را در جامعه القا کنند گفت: مبلغان باید در ایام تبلیغی مانند ایام فاطمیه و ماه محرم، دستاورد‌ها و برکات بسیار زیاد انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند چراکه بیان این دستاورد‌ها بسیار ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه اخلاص در عمل اصل مهم در تبلیغ است اظهار کرد: مبلغان در ایام تبلیغ باید در سخنان خود بسیار مراقب باشند و از گفتن هرگونه مسائل اختلافی، تفرقه انگیز و بی‌پایه پرهیز کنند.

محمدی عنوان کرد: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند تا اسلام را تنها در احکام عبادی محدود کنند در حالی که امام خمینی (ره) با قیام خود ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اسلام را احیا کردند و همین مسئله نیز موجب ترس دشمنان شده است.

وی ضمن تشریح دستاورد‌‌های انقلاب اسلامی گفت: ایام فاطمیه و تعظیم شعائر یکی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی است که خوشبختانه امروز در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار