خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی سوهان قم باید نظارت صحیح بر نحوه پخت آن انجام شود همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری و حمایت لازم را از این صنعت انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
دستگاه‌های اجرایی حمایت لازم را از سوهان قم انجام دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در دومین همایش کسب و کار خوشه سوهان استان قم که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از فعالان عرصه صنعت و فرهنگ، اظهار کرد: دولت از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه افرادی که در عرصه صنعت تلاش می‌کنند مورد حمایت ویژه دولت قرار می‌گیرند، عنوان کرد: سوهان به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در سبد غذایی خانوار‌ها پیدا کند و به همین سبب نیز یکی از کالا‌های استراتژیک استان قم محسوب می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: سوهان قم ظرفیت بسیار بالایی در عرصه صادرات و اشتغال‌زایی دارد و اگر بتوانیم حمایت لازم را از این صنعت انجام دهیم گام بلندی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی و یافتن بازار‌های جدید برای این محصول باید در دستور کار قرار بگیرد، مطرح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی این محصول باید نظارت صحیح بر نحوه پخت سوهان انجام شود همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری و حمایت لازم را از این صنعت انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها