خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امنیتی که امروزه در منطقه حاکم شده است به برکت جمهوری اسلامی ایران و تدابیر مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۱۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
امنیت حاکم بر منطقه به برکت ایران اسلامی و تدابیر رهبری است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار اسماعیل قاآنی بعد از ظهر امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، با اشاره به اینکه در جبهه مقاومت هیچ کس توانایی زمین زدن ما را ندارد، اظهار کرد: هیچ کسی مانند شیعیان در دنیا منطقی نیستند؛ آمریکایی‌ها می‌دانند که بالاترین سلاح جمهوری اسلامی ایران منطق و عقل است.

وی با بیان اینکه هیچ کس در دنیا نمی‌تواند پاسخ سوالات مقام معظم رهبری را بدهد، عنوان کرد: آمریکایی‌ها به برج‌های دوقلو حمله کردند تا بهانه لازم برای حمله به افغانستان و استقرار در منطقه را پیدا کنند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه آمریکا ۶ هزار میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزینه کرده است، مطرح کرد: تلفن‌های همراه بلایی است که امروزه سر جامعه آمده چراکه جوانانی که سرشان در تلفن همراه است جلوی پای خود را نگاه نمی‌کنند و در دام دشمنان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا در جنگ نیابتی و مستقیم توانایی مقابله با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌دادند و جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار آن‌ها نمی‌شد امروزه نه بغداد، نه حوزه‌های علمیه این کشور و نه عتبات عالیاتی وجود داشت.

قاآنی با اشاره به اینکه به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران امنیت پایدار در منطقه حاکم شده است، تصریح کرد: هر عملیاتی که در جبهه مقاومت انجام می‌شود به عزت و ارزش اسلام و تشیع اضافه می‌شود؛ افرادی که نسبت به تهدید‌های آمریکا ترس دارند انسان‌های سست عنصری هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها