امام جمعه ملکان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمائی 22 بهمن، گفت: مسئولان باید در همه حال قدرشناس مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ملکان، علیرغم توطئه ها و نقشه های شوم دشمن، مردم همچنان پای آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری هستند.
وی افزود: این حضور پیام های متعددی دارد که یکی از آنها خطاب به مسئولان است که بیش از این قدر مردم را بدانند و به فکر اساسی معیشت و اقتصاد و بیکاری جوانان باشند.
حجت الاسلام زمانی ادامه داد: زمان شعارهای دهن پرکن سپری شده و مردم اقدام عملی مسئولان را می خواهند که باید در زندگی روزمره، نتایج آن مشاهده شود.
وی قیام مردم آذربایجان و تبریز در 29بهمن 56 را نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این قیام، حرکت مردم ایران برای پیروزی نهایی را تسریع کرد و موجب شد تا قیام های بعدی در کشور علیه ظلم و استبداد ستم شاهی شکل بگیرد.
حجت الاسلام زمانی بر لزوم وحدت و همگرایی مسئولین تاکید کرد و گفت: تا زمانی که انسجام و وحدت ملی در کشور حاکم است دشمن جرات نگاه چپ به ایران را نخواهد کرد.

ارسال نظرات