خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم این شهر در 29 بهمن سال 1356، این قیام خونین را موجب تسریع در پیروزی نهائی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم با بیان اینکه 29 بهمن تبریز نقطه عطف و تاثیرگذار در مبارزات انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی بود، افزود: این قیام مردم غیور و مومن تبریز بافراخوانی شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبائی انجام شد تا بستر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یک سال بعد را فراهم کند.
وی اظهار کرد: مردم ولائی آذربایجان و تبریز در این قیام تاریخی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل سنگ تمام گذاشته و با نثار خون فرزندان خود کمر رژیم منحوس پهلوی را شکستند تا مردم سراسر ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357طعم غلبه بر رژیم طاغوت را بچشند.
آل هاشم، خروش مردم تبریز در 29 بهمن را برگ‌ زرین در تاریخ ایران و آذربایجان خواند که امروز همه آذربایجانی ها به آن افتخار می کنند.
وی به حضور گسترده و پرشور مردم استان و تبریز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و با قدردانی از این حضور دشمن شکن، اظهار کرد: این حضور نشان از پیام تماشایی وحدت‌آفرین مردم به رهبر انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل بود.
آل هاشم ادامه داد: راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال نشان اقتدار ملی و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی بود که باردیگر ثابت کرد مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان هنوز بر پاینبدی به انقلاب خود استوار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها