خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مسئولان باید از مردم در زمینه های مختلف عقب نیفتند و از همه مسئولان تقاضا دارم حق مردم را تمام و کمال ادا کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

مسئولان باید از مردم در زمینه‌های مختلف عقب نیفتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین ذاکری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مسئولان باید عزمی جدی برای حل مشکلات مردم داشته و در اجرای هر طرح جدید به تعداد اشتغال ایجاد شده برای مردم و بهبود وضعیت اقتصادی مردم توجه داشته باشند.

وی افزود: مسئولان باید از تجربیات تلخ گذشته درس بگیرند و روحانیت وظیفه دارد این تجربیات را به مردم انتقال دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: در هیچ جایی از دنیا این آزادی که در ایران اسلامی وجود دارد نیست.

وی ادامه داد: مصداق این نکته این است که ایران تنها جای دنیا است که به یک دانشجو اجازه می دهند از تریبون عمومی با مردم صحبت و دغدغه‌هایش را بیان کند.

ذاکری یادآور شد: مردم ما همیشه در صحنه هستند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شکوهی از این همراهی همیشگی ملت ایران بود و مردم با حضور حداکثری خود ثابت کردند آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ قدرتی ندارند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به حل مشکلات مردم افتخار کنند، گفت: اگر کسی توان انجام مسئولیتش را ندارد بداند جوانانی پویا، با استعداد، پرتحرک ، ولایتمدار و با بنیه فکری قوی می توانند مسئولیت های بزرگی را به خوبی انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: مسئولان باید از مردم در زمینه های مختلف عقب نیفتند و از همه مسئولان تقاضا دارم حق مردم را تمام و کمال ادا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات