خبرهای داغ:
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم خبر داد

اجرای مرحله ششم ارتقاء ایمنی موتورسواران در روستا‌های قم

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از اجرای ششمین مرحله از طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتورسیکلت، وانت بار‌ها و ادوات کشاورزی در روستا‌های استان قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۵۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
اجرای مرحله ششم ارتقاء ایمنی موتورسواران در روستا‌های قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی محمدپور اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با دهیاری‌های استان، لیستی از روستا‌های متراکم جمعیتی که دارای بیشترین راکبین موتورسیکلت هستند تهیه و نسبت به اولویت بندی اجرای طرح اقدام می‌شود.

وی افزود: در ششمین مرحله از اجرای این طرح که در روستای تاج خاتون بخش سلفچگان به اجرا درآمد ۶۵ دستگاه کلاه ایمنی و افزون بر ۲۶۰ قطعه شبرنگ در بین مجموعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در خصوص مقدمات اجرای طرح عنوان کرد: طی جلسه‌ای که فراخوان، هماهنگی و تهیه مکان آن با دهیاران محلی است نسبت به ارائه برنامه‌های آموزشی توسط عوامل پلیس راه و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اقدام می‌شود.

وی برنامه‌های آموزشی مطرح شده را متنوع اعلام و خاطرنشان کرد: برای انتقال پیام‌ها و هشدار‌های ایمنی که مخاطب آن عام و شامل تمام اقشار جمعیتی با هر میزان تحصیلات است از ملزومات سمعی، بصری از جمله پخش فیلم، برنامه‌های نمایشی زنده و... استفاده می‌شود.
ارسال نظرات