خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

بومی کردن اینترنت نیاز اصلی فضای اطلاع رسانی کشور است

مام جمعه میانه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه رسانه های داخلی بهترین مرجع و منبع برای اطلاع رسانی است، بر لزوم بومی کردن اینترنت و جریان اصلی اطلاعات به عنوان یکی از نیازهای اصلی در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۶۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی افزود: بدون شک ماهواره‌ها مروج اصلی فساد در جامعه و یکی از عوامل مهم در تضعیف بنیان خانواده‌هاست.
وی اضافه کرد: درحالی که برخی خانواده‌ها به نان شب محتاجند اما ماهواره در خانه آنان برقرار می باشد و در کمال تأسف برخی عمامه به سرها هم ماهواره را جریان رسمی اطلاعات کشور، عنوان می کنند.
حجت الاسلام محمدی بر لزوم شکرگزاری و شرکت در عبادت‌های جمعی و تلاش در راستای گسترش خیرات به‌ ویژه از طریق مراکز مذهبی و فرهنگی تأکید و اظهار کرد: فساد، بی‌بندوباری و دور کردن نعمات الهی از جمله آثار کفر نعمت است.
وی گفت: نباید منازل مسلمانان با وجود ماهواره به محل لجنزار غربی‌ها و موجب فساد افراد خانواده‌ها تبدیل شود.
حجت الاسلام محمدی بر لزوم کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ ای که عدالت اسلامی برقرار است نیاز به کمیته امداد نیست و باید تلاش کنیم بدون اینکه عزت افراد خدشه ‌دار شود از فاصله طبقاتی خانواده‌ها در جامعه کم شود.
امام جمعه میانه با گرامیداشت سالروز قیام تاریخی 29 بهمن تبریز، به دیدار مجدد مردم آذربایجان در سالروز این واقعه مهم با رهبر انقلاب اشاره و از آن به‌ عنوان تجدید بیعت دوباره با آرمان های مقدس نظام و انقلاب یاد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار