خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

مسئولان نظام برای خدمت به مردم کمر همت ببندند

امام جمعه بهار گفت: بعد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اکنون وظیفه مسئولان نظام است تا کمر همت خود را محکم بسته و برای مردم عزیز و بزرگ تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

مسئولان نظام برای خدمت به مردم کمر همت ببندندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه شهر بهار با اشاره به راهپیمایی بزرگ و تماشایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: این راهپیمایى جلوه‏اى از واقعیتى بود که مردم براى پاسخ دادن به یاوه‏‌سرایى‌هایى که در ماه‏هاى اخیر علیه انقلاب اسلامى و نظام برآمده از آن صورت‏ گرفته بود، انجام و همه معاندان را ناامید کرد.

وی با تاکید بر اینکه بوق‏‌هاى تبلیغاتى دشمنان و معاندان این گونه القا می‌کرد که که مردم ایران در راهپیمایی شرکت نخواهند کرد، افزود: حضور تماشایى مردم غیور، فهیم، شجاع و بابصیرت مردم تمام توهمات پوشالى خیال‏ پردازان را نقش برآب کرد و بار دیگر به دشمنان خارجى و داخلى و برخى از کج‏ فهم‏‌ها نشان داد ملت ایران از دستاوردهای انقلاب و نظام پاسداری می کنند.

امام جمعه بهار تاکید کرد: مردم ایران همان کسانى هستند که با تمام مشکلات پاى انقلاب خود و آرمان‏هاى آن ایستاده‌اند و مسئولان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو و اقدامات عملی انجام دهند.

وی تاکید کرد: بعد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اکنون وظیفه مسئولان نظام است تا کمر همت خود را محکم بسته و برای مردم عزیز و بزرگ تلاش کنند و فکر و ذهن مردم را خراب نکنند و با همدلی و صفا کارها را به جلو ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار