مردم با حضور خود ثابت کردند مشکلات و نارضایتی خود را به انقلاب گره نمی‌زنند /مسئولان باروحیه انقلابی و مدیریت جهادی به حل مشکلات مردم بپردازند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:مردم در این راهپیمایی ثابت کردند نارضایتی، مشکلات و بیکاری خود را به انقلاب گره نزده و نمی‌زنند و حساب انقلاب و نظام را جدای از مسائل و مشکلات خود می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بابیان اینکه ما باید کاری انجام دهیم که مایه مباهات و زینت اهل‌بیت (ع) باشیم.

وی بابیان اینکه حقیقتاً راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است افزود: مردم به دعوت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و صحنه‌هایی تماشایی از خود برجای گذاشتند، البته تنها کثرت جمعیت نبود بلکه صحنه‌های تماشایی متعددی که‌ای کاش رسانه‌ها به آن می‌پرداختند.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: راهپیمایی امسال بر اساس آمار ارائه‌شده در خرم‌آباد ۲۰ درصد افزایش جمعیت نسبت به سال گذشته و در استان در مقایسه با سال قبل ۲۵ درصد افزایش جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: انصافاً مردم سنگ تمام گذاشتند، مردم تلاش دشمنان را ناکام گذاشته و بار دیگر پاسخ قاطع و دندان‌شکنی را به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دادند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب، نظام، ولایت و رهبری و به استمرار خون شهیدان نشان دادند، گفت: خداوند به شما مردم جزای خیر دهد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم در این راهپیمایی ثابت کردند نارضایتی، مشکلات و بیکاری خود را به انقلاب گره نزده و نمی‌زنند و حساب انقلاب و نظام را جدای از مسائل و مشکلات خود می‌دانند.

وی پیام ۲۲ بهمن امسال را وحدت، یکدلی، یکپارچگی، ایستادگی و استقامت بر آرمان‌ها و تبعیت از رهبری خواند و اظهار داشت: این راهپیمایی حقیقتاً راهپیمایی تماشایی بوده است.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: مردم امتحان خود را پس دادند و چیزی کم نگذاشتند، اکنون نوبت مسئولان بوده که باروحیه انقلابی و مدیریت جهادی به حل مشکلات مردم بپردازند.

امام‌جمعه خرم‌آباد شکرانه حضور عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تلاش برای رفع گرفتاری، بیکاری و حل مشکلات آنان عنوان کرد و گفت: بخش عظیمی از مشکلات مردم هزینه زیادی نمی‌خواهد و تنها مقداری توجه، تشویق، پیگیری، حمایت و باز کردن راه‌های قانونی می‌خواهد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اگر می‌خواهید صدای مردم را بشنوید صدای مردمی بودند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، این راهپیمایی خود یک رفراندوم بوده است و اگر ده‌ها رفراندوم برگزار شود این مردم دست از انقلاب و نظام خود نمی‌کشند.

وی تصریح کرد: باید توجه کنیم که این مردمی که ایثارگری کرده و پای انقلاب و نظام خود ایستادند و این مردمی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند همان‌هایی هستند که در سال ۱۳۵۸ همان رأی که به جمهوری اسلامی دادند ۹۸ درصد هستند.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه دو درصد باقی‌مانده که بعد از پیروزی انقلاب طلبکار، منفعت‌طلب و زیاده‌خواه بودند امروز نیز به دنبال منافع خود هستند، افزود: مردمی که در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کردند و مایه مباهات و افتخار شدند نه‌تن‌ها انتظار دارند بلکه به دنبال پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: باید دست متجاوزین به بیت‌المال، دست اختلاس گران و دست دزدان بیت‌المال را قطع نمود و اجازه نداد که از بیت‌المال مسلمانان برای دست‌یابی به منافع خود استفاده کنند و مردم در گرفتاری باشند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سوم جمادی‌الثانی اشاره و تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا (س) بایستی برای ما سرمشق شود، مبارزات سیاسی این حضرت برای ما الگو شود، خط‌مشی سیاسی حضرت فاطمه (س) اعتراض و بی‌اعتنایی به ظلم و ظالم بوده است، مشی سیاسی این حضرت مشی حمایت و یارو یاور بودن برای ولایت بوده که بایستی برای ما الگو واقع شود.

وی یادآور شد: امسال در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) شاهد تشییع و تدفین سه تن از شهدای گمنام در لرستان هستیم که ضرورت دارد هیئت مذهبی با سینه‌زنی و عزاداری در این مراسم حضوری باشکوه به هم رسانند.

امام‌جمعه خرم‌آباد به سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز قیام مردم قم در ۱۹ دی‌ماه شکل گرفت.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه مردم تبریز در یک‌صد سال اخیر در دو قیام بزرگ نقش‌آفرینی کردند، اظهار داشت: مردم تبریز در دوره استبداد صغیر و در روز ۲۹ بهمن حضور عظیمی داشتند و این حادثه ازآنجا اهمیت دارد که با قیام مردم تبریز مردم به‌صورت مستقیم با سلطنت و شخص شاه روبه‌رو شدند و شعار مرگ بر شاه از آن بی‌بعد رایج شد که یاد و خاطره شهدای قیام ۲۹ بهمن را گرامی می‌داریم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مناسبت پیشروی دیگر سقوط جنگنده اسرائیل در سوریه توسط ارتش سوریه بود که اسرائیلی‌ها تصور نمی‌کردند که هواپیمای جنگنده آن‌ها در آسمان سوریه مورد هدف قرار گیرد.

وی سقوط جنگنده اسرائیلی را موجب خوشحالی جبهه مقاومت و بروز ترس و وحشت در میان ارتش رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدام ثابت کرد رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگ مستقیم در سوریه و لبنان را نخواهد داشت و شکست خواهد خورد.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: یکی از تحلیل‌گران تحلیل زیبایی ارائه داد مبنی بر اینکه اسرائیلی که خود را به‌عنوان ارتش نفوذناپذیر در خاورمیانه تلقی می‌کرد در برابر ارتش فرسوده سوریه شکست خورد چه برسد به اینکه در برابر ارتش قدرتمند حزب‌الله و ایران اسلامی قرار گیرد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: با تقویت جبهه مقاومت شاهد نابودی و محو اسرائیل بر صفحه روزگار خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز حمله رژیم بعث عراق به هواپیمای ایرانی، اظهار کرد: در این حادثه ۴۰ ایرانی از جمله شیخ فضل‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران به شهادت رسیدند، به همین منظور این روز را به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نام‌گذاری کردند که یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: همه اقشار جامعه از جمله روحانیت در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، روحانیت چه در بعد رزمی و چه در بعد تبلیغی در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه جامعه روحانیت بیش از ۴ هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده، افزود: روحانیت لرستان ۵۵ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده که در مقایسه با جمعیت روحانی آن زمان آمار چشم‌گیری است.

آیت‌الله میرعمادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نقش‌آفرینان جبهه‌های جنگ، یادآور شد: همواره بایستی مدیون شهدا بود و راهشان را ادامه داد.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار