بازدید امام جمعه شهرکرد از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرکرد از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی شهرستان شهرکرد بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین نکونام ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سطح مدارس و همچنین فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان از مربیان، معاونان، مدیران آموزشگاه‌ها، و مسئولان اتحادیه استان که در برپایی این نمایشگاه‎ها دانش‌آموزان را یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.
امام جمعه شهرکرد در آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرکرد اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است برای توجه به اساسی‌ترین نکته و مهم‌ترین مسئله‌ای که در انقلاب مدنظر بوده و خواهد بود و آن اسلام است.
وی افزود: تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیه) و دهه فجر می بایست ما را بیش ار بیش به ولایت پذیری و حمایت از ولی زمان نزدیکتر و متوجه تر کند شما دختران عزیز می بایست با الگو گرفتن از حضرت زهرا سلام الله علیها و  حضرت زینب(سلام الله علیها) و همچنین به برکت این انقلاب اسلامی که برای ما آزادی و عزت را به ارمغان آورده است به سوی تعالی و رشد و بالندگی اسلامی حرکت کنید و بدانید که چشم دنیا به به ایران و شما عزیزان متوجه می باشد، شما می بایست به سمت پیشرفت، حرکت کنید.
لازم به ذکر است، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب هر ساله به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط دانش‌آموزان انجمن اسلامی در سطح مدارس با به تصویر کشیدن “دیروز ما، امروزما و فردای ما” با روایت‌گری دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
گفتنی اس؛ این نمایشگاه ها از تاریخ 12 بهمن ماه در بیش از  70 مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه در حال برگزاریست و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار