امام جمعه بروجرد گفت::جهان شاهد تماشایی‌ترین حضور ملت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه بروجرد ضمن اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال یکی از تماشایی‌ترین راهپیمایی‌ها در سالروز پیروزی انقلاب برگزار شد و جهان شاهد حضور گسترده و پر شکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که در این روز ملت برای تجدید عهد وپیمان به صحنه آمده بودند.

وی افزود: ملت ایران با وجود این که گلایه‌هایی در راستای عملکرد برخی از مسئولان داشتند، اما با این وجود به صحنه آمدند تا بگویند اعتراض ما به اصل نظام نیست و تا همیشه پای انقلاب، نظام و خون شهدا خواهند ایستادودفاع خواهند کرد.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امسال همه مردم آمدند تا تهدید‌های آمریکا درباره کمرنگ شدن تعهد ملت را انکار کنند و اعلام کردند که همچنان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را با تمام وجود قبول دارند و برای استمرار و حمایت آن هر زمان که نیاز باشد به صحنه می‌آیند و سیلی محکمی به گوش دشمنان خواهند زد.
به گفته وی مسئولان و دولتمردان باید قدر ملت را بدانند و باید مسئولان برای حل مشکلات این ملت کمر همت ببندند و قدرشناس این مردمی باشند که حمایت از نظام را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند به طوری که جهان شاهد تماشایی‌ترین حضور
ترابی عنوان کرد: ملت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و این قدرت نمایی بی نظیر بود، ولی برخی از سخنرانان در این روزسخنانی دشمن شاد کن به زبان آوردند.

وی بیان کررد: ۲۲ بهمن روز وحدت و اتحاد ملت ایران است، اما برخی چنان بر طبل تفرقه کوبیدند که دشمن را خوشحال کردند، این روز روزی نیست که از کینه‌ها سخن گفت: تا دشمن اقدام به بزرگنمایی کند و نباید برای دشمن خوراک تهیه کرد.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: نباید فرافکنی شود و باید با مردم صادق بود و امروز مشکل مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی و مشکل گرانی و تورم و رکود بی سابقه است و مسئولان کشور به جای حاشیه سازی مشکلات مردم را حل کنند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرنگونی جنگده رژیم صهیونیستی افزود: سرنگونی جنگده رژیم صهیونیستی یک ضربه نظامی است که بارتاب گسترده‌ای درپی داشت و این اتفاق معادله نظامی رژیم صهیونیستی را بر هم زد و این حادثه در طول سال‌های اخیر سابقه نداشته به طوری که این سرنگونی جنگده آن‌ها را بهت زده کرده است.

به گفته وی این اتفاق جدای از جنبه نظامی یک اعلام بوده و بیانگر این است که دوران عملیات بدون پاسخ صهیونیست‌ها پایان یافته و برای هر تجاوز باید مجازات شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) حضرت فاطمه مدت اندکی پس از پدر با پهلوی شکیسته و قلبی محزون به شهادت رسید، اما آنچنان زندگی کرد که امروز هر چه ازفضائل او بیان شود باز هم کم است چرا که تمام فضائل در وجود حضرت فاطمه (س) وجود دارد.

وی اظهار داشت: این بانوی بزرگ آئینه تمام نمای فضائل است و باید به عنوان الگویی برای بشریت باشد و از ایام فاطمیه به بهترین شکل استفاده شود.

به گفته وی در همین راستا مراسم عزاداری از امامزاده ابوالحسن (ع) تا امامزاده جعفر (ع) روز سه شنبه با حضور هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد و همچنین هفته آینده پیکر یکی از شهدا وارد بروجرد می‌شود شهیدی که شناسایی شده از شهدای ناجا بوده که در هفته آینده پیکر این شهید وارد شهرستان بروجرد می‌گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات