امام جمعه شهرکیان گفت: مردم با حضور حماسى خود، نشان دادند که نارضایتى آنان از وضع موجود به‏ خاطر وجود مشکلاتى چون فقر، فساد و تبعیض در کشور، نه تنها آنان را از انقلاب و نظام جدا نخواهد کرد، بلکه آنان مصمم هستند در پرتو روحیه انقلابى و حمایت از نظام جمهورى اسلامى و رهبرى حکیم و صادق آن، به این مشکلات که هیچ ربطى به انقلاب ندارند، پایان دهند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۹۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:  بهمن ۹۶ همه آمدند تا بگویند بعد از یک عمر شاگردى در مکتب سرور آزادگان جهان، شهید بزرگ تاریخ، حسین‏‌بن على(علیه السلام) و مشق آزادگى و مردانگى و شرف، هیهات که پرچم مقدس انقلاب را زمین بگذارند و اجازه دهند خواب شیطانى یزیدیان زمان تعبیر شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در 22 بهمن آمدند که بگویند ما تا پاى جانمان پای این انقلاب هستیم، اضافه کرد: مردم ایران کارى کردند کارستان و با حضورشان در جشن تولد 40سالگى انقلاب، نشان دادند که با انقلاب و نظام جمهورى اسلامى، پیوندى عمیق و ناگسستنى دارند.

امام جمعه شهرکیان ادامه داد: مردم با حضور حماسى خود، نشان دادند که نارضایتى آنان از وضع موجود به‏ خاطر وجود مشکلاتى چون فقر، فساد و تبعیض در کشور، نه تنها آنان را از انقلاب و نظام جدا نخواهد کرد، بلکه آنان مصمم هستند در پرتو روحیه انقلابى و حمایت از نظام جمهورى اسلامى و رهبرى حکیم و صادق آن، به این مشکلات که هیچ ربطى به انقلاب ندارند، پایان دهند.

وی با تبیین این نکته که دشمنان مى‏‌بینند که مردم اعتراض دارند، و به غلط فکر مى‏‌کنند که به نظام اعتراض دارند، توضیح داد: این اعتراض مردم به مسؤولان، بى‏‌عدالتى‏‌ها، تبعیض‏‌ها و ناکارآمدى‏‌ها است و اعتراض به اصل نظام و انقلاب اسلامى نیست.

استاد حوزه علمیه شهرکیان با بیان اینکه امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا، کارکردن در این کشور، ایجاد اشتغال، تلاش، مجاهدت براى اصلاح امور کشور است، تصریح کرد: مسؤولان دولتى و بخش‌هاى مختلف باید براى ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد و بازکردن گره‏‌هاى امور معیشت مردم و رونق‏‌دادن به اقتصاد کشور، حقیقتاً کار و تلاش کنند.

خدابنده افزود: ابزارهاى دشمن در درون کشور، فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی، رانت‌خواری حقوق‌های غیرمتعارف است و وظیفه دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه ارکان نظام، خدمت به مردم است.

ارسال نظرات