مسئول بازرسی سپاه ناحیه ازنا گفت: مردم شریف شهرستان ازنا و بخش جاپلق در این آزمون نیز سربلند شدند و این ایام را بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای سپری نمودند و کارنامه‌ای درخشان برای خود ثبت کردند و البته نباید از حضور پرشور ملت عزیزی‌مان غافل شد که نهایتاً با حضور پرشور خود درصحنه این فتنه را ریشه‌کن و به پایان رساندند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهدی رشنو، مسئول بازرسی سپاه ناحیه ازنا سروان پاسدار مهدی رشنو در جمع نمازگزاران شهر مؤمن آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت عزیز و همیشه درصحنه ایران و خصوصاً شهرستان ازنا و بخش جاپلق در یوم‌الله 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور مردم در حماسه 22 بهمن امسال واقعاً دیدنی بود که باجرئت باید گفته شود یکی از پرشورترین حضور مردم در بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بود که لوح زرینی دیگری را بر افتخارات ملت عزیز ایران افزود.
وی ضمن تسلیت شهادت جان‌سوز حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره حدیث قدسی لولاک افزود: اولین شهید راه ولایت که در حدیث قدسی لولاک خداوند علت خلق حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) را حضرت فاطمه مرضیه دانسته است.
رشنو با اشاره به فتنه اخیر در سال 1396 و سه ضلع ان عنوان کرد: ضلع اول آمریکا و اسراییل که طراح آن بودند و ضلع دوم یک کشور عربی حاشیه خلیج‌فارس که حمایت کردند و ضلع سوم آن منافقین کوردل که از ماه‌ها قبل آمادگی داشتند.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه ازنا علت فروکش فتنه در ماه ای اخیر را حضور مردم دانست و گفت: مردم شریف شهرستان ازنا و بخش جاپلق در این آزمون نیز سربلند شدند و این ایام را بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای سپری نمودند و کارنامه‌ای درخشان برای خود ثبت کردند و البته نباید از حضور پرشور ملت عزیزی‌مان غافل شد که نهایتاً با حضور پرشور خود درصحنه این فتنه را ریشه‌کن و به پایان رساندند.
مسئول بازرسی سپاه ناحیه ازنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری توصیه سازندگی به نیروهایی مسلح بیان کرد: سازندگی در درجه اول خودسازی و تربیت نظامیانی که در تراز انقلاب اسلامی و باتدبیر، مؤمن، شجاع و فداکار است که باکمال قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و در مقابل دوستان هیچ‌گونه تکبری ندارند.
وی افزود: نیروهای مسلح و خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است و با بهره‌گیری از شیوه مدیریت اسلامی ضمن ارتقا و پیشرفت سازمان و نیل به اهداف خود همزمان به فکر ارتقا و پیشرفت مادی و معنوی مدیران و اعضای سازمان خود است و همچنین درزمینهٔ سازندگی نیز گام‌های بسیار بزرگ و مؤثری برداشته است از جمله ساخت سدها، پالایشگاه و پتروشیمی و... و در زلزله اخیر کرمانشاه از همان ساعات اولیه تاکنون حضوری پررنگ داشته و ارائه خدمات مختلف درزمینهٔ بهداشتی درمانی، ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان و ... می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات