امام جمعه شلمزار گفت: وحدت؛ پيام همه اديان الهي است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۹۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام زماني در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: تفرقه و نفاق گناه کبيره است و زمينه ساز تضعيف قوا و از بين رفتن توان ملت هاست‌ و يکي از اهداف و سياست هاي دشمنان تفرقه انگيزي و ايجاد اختلاف بين مسلمانان است و سياست هاي استکبار جهاني به گونه اي طراحي و برنامه ريزي شده است که با ايجاد اختلاف و تفرقه برنامه ها و اهداف خود را پيش ببرند.

وي افزود: اتحاد، يکپارچگي و هم بستگي مسلمانان و حتي پيروان اديان الهي و آسماني باعث مي شود قدرت برتر شکل گيرد و مهمترين پيام اديان الهي دعوت به وحدت است که متاسفانه بسياري از پيروان اديان الهي و حتي مسلمانان به اين مساله بي توجه اند.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه مرکز شهرستان کيار گفت: حضور همگاني مردم در راهپيمايي ۲۲بهمن نه تنها نمايش اقتدار نظام بود بلکه اعلام برائت مردم از شرق و غرب بود.

حجت الاسلام زماني افزود: مسئولان بايد پيام راهپيمايي ۲۲بهمن را در يابند و تلاش خود براي اعتلاي فرهنگ، اقتصاد، امنيت و ....را روز افزون نمايند.

وي در پايان گفت: پيشاپيش فرارسيدن شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها را تسليت عرض مي نمائيم و اميدواريم هيئات مذهبي و دسته هاي عزاداري در ايام فاطميه به بهترين شکل عزاي آن حضرت را به جا آوردند.

ارسال نظرات