خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در سالروز فتح الفتوح والفجر 8،یادواره شهدای منطقه مسجد حاج امین الاسلام حوزه یک شهری با سخنرانی آیت الله دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان و با شکرت مسئولین شهرستانی،نظامی و انتظامی و ملت شهیدپرور سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۰۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

حجت الاسلام دیرباز در این یادواره ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه،از مردم سلماس تقدیر و خواستار آن شد که پیگیر امورات شهرستان خود باشند و از مسئولین طالب پاسخ برای امورات شهر شوند.

وی در ادامه سخنان خود افزود:درس مهمی که شهدا به ما آموختند این است که هرگز نباید تسلیم شد و نباید در مقابل حق کشی و نابرابری سرخم نمود.

وی خاطرنشان شد که ملت غیور ایران همانند گذشته در راهپیمایی22 بهمن مجددا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و این را ثابت خواهند کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران همانند زمان انقلاب همان روحیه و بصیرت و ولایتمداری خود را داشته و روز به روز رو به افزایش است و اتحاد این ملت هرگز اجازه نمیدهد که مشتی مزدور و یاوه گو باعث آزرده خاطر شدن مقام معظم رهبری و صدمه به ابران شوند.

وی ادامه داد:شهدا راه و رسم مردانگی و شهامت توأم با بصیرت و ولایت مداری به ما آموختند و وظیفه ماست که راهشان را بگونه ای ادامه دهیم که در روز قیامت شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

ارسال نظرات