امام جمعه فارسان گفت:انقلاب اسلامي ما بر اساس حرکت انقلابي فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شکل‌گرفته است،
کد خبر: ۸۹۸۹۸۱۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام يوسفي به شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اشاره داشت و بيان کرد: الگو قرار دادن زهراي مرضيه در تمام شئون زندگي براي همه ما چه زن و چه مرد تکليف است زيرا آن بانوي بزرگوار در دوران زندگي کوتاه خود تجارب موفقي را به بشريت آموخت.

امام جمعه فارسان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرآغاز انقلابي بود که تا پاي جان از رهبري و ولايت حمايت کرد. تمام ائمه معصومين (علیه السلام) نيز در طول دوران زندگي و مبارزاتي خود در اين مسير حرکت کردند.

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ما بر اساس حرکت انقلابي فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شکل‌گرفته است، بيان کرد: دشمنان امروز به اين واقعيت رسيد‎ه‌اند تا زماني که محور انقلاب اسلامي ولايت، رهبري و ايستادگي مردم باشد، کاري از پيش نخواهند برد.

حجت‌الاسلام يوسفي به مهم‌ترين پيام حرکت عظيم مردم در ۲۲ بهمن اشاره داشت و گفت: افتخارآفريني مردم تحکيم پيوند استوار امت با امام خويش است، اين حضور با آن معرفت و صلابت و بصيرت و عزم و اراده ستودني در پرتو شناخت رهبر صالح و فهم درست از رهنمود و پيام او و التزام عملي به رهنمودهاي معظم‌له تحقق‌يافته است.

امام‌جمعه موقت شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي ستاد برگزاري کنگره ملي شهداي استان سيستان و‌ بلوچستان اشاره داشت و گفت: ياد شهدا را بايد گرامي داشت. اين کشور و اين نظام همچنان نيازمند ذکر و ياد شهداي عزيز ما است؛ همه به اين نيازمنديم. بانام شهدا و ياد شهدا است که افتخاراتِ توليدشده‌ي به‌وسيله‌ي جمهوري اسلامي، خودش را نشان مي‌دهد.

وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي يک نظامي است که در طول اين سال‌هاي متمادي در مقابل نظام جاهليت مدرن ايستادگي و مقاومت کرده است، لذا جاهليت مدرن با همه‌ي ابزارهاي خودش به دشمني با او برخاسته است.

ارسال نظرات