خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۹۸۱۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

در نقطه صفر مرزی ارومیه دهستان مرگور فرمانده سپاه گردان شهید خرزای لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) در مدرسه کانکسی روستای کانی طایر حضور پیدا کرد وضمن دلجویی از بچه های مدرسه بسته های حمایتی و کمک مالی از طرف سپاه به آنها هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در نقطه صفر مرزی ارومیه دهستان مرگور فرمانده سپاه گردان شهید خرزای لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) در مدرسه کانکسی روستای کانی طایر حضور پیدا کرد وضمن دلجویی از بچه های مدرسه بسته های حمایتی و کمک مالی از طرف سپاه به آنها هدیه کرد.

روستای کانی طایر در دهستان مرگور بخش سیلوانا در نقطه ی صفر مرزی واقع گردیده است. مدرسه ی کانکسی کوچک و سرد در هوای سرد و برفی سیلوانا نشان از شور زندگی گرم با تمامی سردی مدرسه ی کانکسی در این منطقه است .

تمامی اهالی صفر مرزی به اتفاق قول از حضور مستمر سپاه چه از نظر امنیتی و چه از نظر هم یاری تشکر می کنند.

پیرمرد کوهنسال روستای کانی طایر به صراحت در حالی که خواست نام و تصویرش پخش نشود گفت “به خدا سپاه جور تمام کمبودها را در این نقاط دور افتاده می کشد ”

فرمانده گردان شهید خرزای لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) گفت : حضور در بین دانش آموزان نقطه صفر مرزی وظیفه تمامی مسئولین بخش سیلواناست.

آری تمامی مسئولین دولتی باید در تمام نقاط دور افتاده حضور مستمر و پر رنگی داشته باشند و سیلوانا نیوز حاظر است این حضورها را پوشش دهد .

معلمان دلسوز آموزش و پرورش سیلوانا با تمام کمبودها عاشقانه معنای خدمت را تفسیر می کنند .

آموزش و پرورش بخش سیلوانا یکی از بهترین ادارات دولتی در تمام استان می باشد ولی باید تجهیز شود .

اهدای بسته های حمیاتی سپاه در نقاط صفر مرزی نشان از عزم این دلسوزان وطن در راه پیشرفت و اعتلای علمی و فرهنگی منطقه می باشد . امنیتی که این شیر مردان در حفظ و اعتلای وطن ایجاد کرده اند نشان از قداست این نهاد مردمی می باشد.

ای کاش تمامی ادارات دولتی نگاه ویژه تری به نقاط صفر مرزی داشته باشند چون امنیت، آسایش و پیشرفت بخش های داخلی از همین نقاط شروع می گردد.

ارسال نظرات