خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب:

نجات ۱۰۰ مسافر گرفتار کولاک در محور ایرانخواه ـ تکاب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با اشاره به وجود کولاک شدید در محور تکاب – دوراهی ایرانخواه طی شب گذشته، گفت: بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک شدید در این محور با تلاش راهداران نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کاظم پاشایی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: این مسافران در بیش از ۵۰ خودروی سواری، باری و مینی بوس و در ۱۵ کیلومتری محور تکاب – دو راهی ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی بیان کرد: راهداران بلافاصله به گردنه های سخت گذر این محور اعزام شدند و مسیرهای مسدود را با وجود کولاک شدید بازگشایی کردند.

پاشایی با بیان اینکه هیچ از این خودروها از مسیر خارج نشده بود، اظهار کرد: مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور ایرانخواه پس از بازگشایی محور توسط راهداران در صحت و سلامت کامل به مسیر خود ادامه دادند.

به گفته وی با توجه به تداوم کولاک شدید در محور تکاب – ایرانخواه، رانندگان از تردد غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند و در صورت تردد نیز زنجیر چرخ، سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی گفت: مسافران برای تردد در محور تکاب – شاهیندژ نکات ایمنی و توصیه های راهداری را جدی بگیرند و پیش از تردد در این محور از وضع جاده اطلاع پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار