امام جمعه موقّت برازجان:

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی سیلی محکمی به این رژیم بود

امام جمعه موقّت برازجان در خطبه ­های نماز جمعه این هفته گفت: سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه سیلی محکمی به این رژیم غاصب و کودک­کش بود و بار دیگر هیمنه پوشالی این رژیم را به جهانیان ثابت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۳۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام حسین شیخی ضمن عرض تسلیّت سال روز شهادت حضرت زهرا (س) به بررسی شخصیّت آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) در 18 سال عمر با برکت خویش خدمات زیادی را به دنیای اسلام ارائه کرد که از مهم­ ترین آن­ ها می­ توان به نثار جان شیرین آن حضرت در راه ولایت و عرضه شیوه حمایت از امام زمان خود به دنیای اسلام اشاره کرد.

وی افزود: حضرت زهرای مرضیه (س) در کنار پدر حاضر بود و طوری به رسول خدا (ص) خدمت می­ کرد که به امّ ابیها معروف شد و فرزندانی را تربیت کرد که یازده امام ما شیعیان از فرزندان آن حضرت هستند.

خطیب جمعه برازجان تصریح کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم مشاهده می­ کنیم که صدها سال بنی امیّه، بنی عبّاس و خیلی از خلفا و حکّام آمدند و بر مسند قدرت بودند و با اهل بیت علیهم السلام دشمنی کردند امّا امروز هیچ نام و یادی از آن­ ها نیست و پیروان آن­ ها که داعشی بودند نیز مانند اجدادشان به زباله­ دان تاریخ رفتند ولی فرزندان حضرت زهرا (س) که قرآن کریم از آن­ ها با عنوان کوثر یاد می­ کند همه جا هستند و در هر جا که هستند مورد احترام مردم قرار دارند.

امام جمعه موقّت برازجان در خطبه دوّم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت راه­پیمایی 22 بهمن را ناشی از بینش سیاسی ایشان دانست و خاطرنشان کرد: راه­پیمایی امسال مردم برازجان نیز کم نظیر بود و با وجود همه مشکلاتی که بخصوص در زمینه اشتغال وجود دارد امسال شاهد حضور حدّاکثری مردم برازجان در این راه­پیمایی بودیم.

حجت الاسلام شیخی در ادامه با اشاره به سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه گفت: این جنگنده رادارگریز به سفارش دولت آمریکا ساخته شده و حدود 100 فروند آن در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود که با سقوط این جنگنده رادارگریز بار دیگر هیمنه پوشالی این رژیم غاصب و کودک­ کش را به جهانیان و به ویژه به دنیای اسلام ثابت کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی زمانی با ماشین­ های جنگی خود، کشورهای مخالفش را به جنگ تهدید می­ کرد امّا همان طور که جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه توانست هیمنه پوشالی این ماشین­ های جنگی به ویژه تانک­ های مرکاوای این رژیم را نابود کند ارتش سوریه نیز به برکت خون شهدای مدافع حرم، رزمندگان مدافع حرم و با همکاری جبهه مقاومت بار دیگر با ساقط کردن جنگنده این رژیم توانست سیلی محکمی به این رژیم بزند.

شیخی تصریح کرد: امروز شاهدیم که رئیس رژیم صهیونیستی در سفری که به کشور روسیه داشته اعلام می­ کند که ما با سوریه و ایران جنگ نداریم که این مسئله نشانه این است که قدرت ایران و جبهه مقاومت آن قدر پیشرفته شده که حتّی جنگنده های رادارگریز آن­ها هم مورد حمله قرار می­ گیرد.

امام جمعه موقّت برازجان تأکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی تا یک سال پیش آسمان سوریه را ناامن کرده بود الان با ترس و لرز وارد آسمان سوریه می­ شود و در واقع هرجا محور مقاومت و دوستان اهل بیت علیهم السلام مورد تهدید قرار بگیرند مورد تعقیب محور مقاومت قرار می­ گیرند.

حجت الاسلام حسین دشتی در ادامه اذعان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در برازجان برگزار می شود که شایسته است مردم در این مراسم حضور حداکثری داشته و حقّ این شهید را که در واقع مهمان مردم برازجان است به خوبی ادا کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری تجمع فاطمیّون در روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) اوّلین شهیده در راه ولایت و اوّلین کسی از عزیزان پیامبر اسلام (ص) است که مورد هجمه دشمن قرار گرفته، سیلی خورده و بازوانش در حمایت از ولایت ضربه می­ خورد که ان شاءالله امسال نیز همانند سال گذشته شاهد حضور گسترده مردم در این تجمع باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات