کسانی که از رفراندوم حرف می زنند، الفبای نظام جمهوری اسلامی را نمی شناسند/مشکلات امروز کشور به دلیل عدم اجرای مدل صحیح اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رضا پورشمسی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره روشنای علم در محل سالن شهید علیزاده دانشکده پیراپزشکی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) تصریح کرد: ریشه حوادث بعد از رحلت پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله) و شهادت دختر گران‌قدر ایشان را باید در پشت کردن مردم آن دوران، به عهد و پیمان غدیر خم جست‌وجو کرد و این حوادث در حالی بود که تنها چند ماه از واقعه عظیم غدیر خم می‌گذشت.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: نبی مکرم اسلام در خطبه غدیر مطالب مهمی را صریح و شفاف بیان کردند و آینده و مسیر سعادت جامعه اسلامی را ترسیم کردند؛ اما مردم نسبت به این مهم بی‌توجهی کرده و جامعه اسلامی را از مسیر خود منحرف کردند.

پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، با اشاره به توطئه‌های و فتنه‌انگیزی‌های فراوان دشمنان در طول این سال‌ها، یادآور شد: پیش از امام راحل عظیم‌الشأن، پژوهشگران اسلامی بسیاری سعی در ارائه شیوه‌ای برای برپایی یک حکومت اسلامی داشتند اما هیچ‌یک به موفقیت نرسیدند و نتوانستند الگوی صحیحی ارائه کنند.

وی در ادامه با اشاره به بخش‌هایی از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، اذعان کرد: توحید و تکریم انسانی و برپایی نظامی بر مبانی دین و آرای مردم از موارد موردتوجه ایشان برای یک حکومت و نظام اسلامی است و انقلاب اسلامی که ثمره آن این نظام مقدس است نیز همواره بر این اصول مهم تأکید و توجه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر بابیان اینکه امروز کسانی که از رفراندوم حرف می‌زنند، الفبای نظام جمهوری اسلامی را نمی‌شناسد؛ بیان داشت: مشکلات و معضلات مختلفی که در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با آن مواجه هستیم به دلیل عدم اجرای مدل صحیح اسلامی در کشور است.

پورشمسی موفقیت‌ها و توفیقات کشور در هشت سال دفاع مقدس را از دلایل بهره‌گیری از مدل صحیح اسلامی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها دانست و اذعان کرد: در آن دوران در مواجه با دنیا توانستیم به پیروزی برسیم و برکات هشت سال دفاع مقدس هنوز پابرجا است.

وی اضافه کرد: باوجوداینکه حدود 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، همچنان شاهد این هستیم که آن برهه زمانی همچنان برای کشور برکات و توفیقات فراوانی به همراه دارد و همواره موردتوجه است و به‌طور مثال هنوز پرفروش‌ترین کتاب‌های ما کتاب‌های دفاع مقدس و موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی ما فیلم‌هایی با موضوعات رشادت ها و ایثارگری های مردم و جوانان ما در هشت سال جنگ تحمیلی است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه در مسیر دست‌یابی به آرمان تمدن نوین اسلامی، در مرحله ایجاد دولت اسلامی هستیم، خطاب به دانشجویان اظهار داشت: تحقق دولت اسلامی درگرو اجرای مدل و شیوه‌های اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و تحقق این مهم به تلاش و همت جهادی شما دانشجویان نیاز دارد.

پور شمسی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه بعد از تشکیل نظام اسلامی، در پیاده کردن مدل اسلامی در بخش های مختلف موفق نبودیم و چشم امید کشور برای تحقق این مهم به نسل جوان کشور است، اذعان کرد: جوانان انقلابی و نسل امروز باید مدل‌های صحیح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را استخراج کرده و در جامعه پیاده کنند و همه اقشار باید بدانند که حل معضلات کشور تنها با بهره‌گیری از عزم جهادی و فعالیت باروحیه انقلابی ممکن و میسر است.
ارسال نظرات