مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویی استان یزد با عنوان «جشنواره روشنای علم» برگزارشده و دانشجویان برتر بخش های مختلف موردتقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۷۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویی استان یزد شامگاه پنج‌شنبه با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی، بسیج دانشجویی، فعالان دانشجویی استان و مسئولین سپاه الغدیر در محل سالن شهید علیزاده دانشکده علوم پزشکی یزد برگزار شد.
گفتنی است در بخش مقالات و پایان‌نامه این جشنواره که به همت بسیج دانشجویی یزد برگزار شد، مرضیه مهدیان از دانشگاه یزد و زهرا فاضل یزدی از دانشگاه فرهنگیان به‌طور مشترک رتبه اول را کسب کردند و فاطمه کریمی و فائزه رنجبر از دانشجویان دانشگاه یزد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش مطالبه گری تخصصی محمدصادق محسنی از دانشگاه فرهنگیان و آرمان دریایی از دانشگاه علم و هنر به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

بر بخش برنامه‌های گفتمان ساز نیز تیم دانشگاه فرهنگیان با سرپرستی محمدصادق محسنی، محمد حبیبی از دانشکده فنی امام علی(ع) و علیرضا اسلام از دانشگاه علم و هنر به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین فریما زارع از دانشجویان دانشگاه یزد در بخش نشریه تخصصی؛ سعید اسلام از دانشگاه میبد در بخش تولید محتوا؛ امید کمال زاده از دانشگاه علم و هنر و محمدحسین اکرمی از دانشگاه فرهنگیان در بخش فضای مجازی و مجید خانی از دانشجویان دانشگاه علم و هنر در بخش بازدیدهای تخصصی نیز رتبه‌های برتر را کسب کرده و موردتقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است بیش از 150 اثر در بخش‌های مختلف، توسط دانشجویان یزدی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده بود.
ارسال نظرات