رئیس ستاد نماز جمعه اشکذر افزود: حجت الاسلام والمسلمین طالبیان اولین نماز جمعه خود را ۲۶ بهمن سال ۱۳۷۱ در مکان مسجد الرضای اشکذر اقامه نمود.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۷۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس ستاد نماز جمعه اشکذر  به مناسبت ۲۶ بهمن ماه سال روز اولین اقامه نماز جمعه "حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان" در شهر اشکذر، گفت:: اوایل انقلاب اولین نماز جمعه در شهرستان اشکذر توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج کاظم رضوی در مرکز شهرستان اقامه شد.
"محمد ابراهیم خلیلیان" ادامه داد: پس از رحلت حجت الاسلام و المسلمین حاج کاظم رضوی امام جمعه فقید اشکذر وقفه ۴ ساله‌ای در اقامه نماز جمعه اشکذر رخ داد که با پیگیری‌های علمای و مردم اشکذر “حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” به عنوان امام جمعه این شهر منصوب گردید.
وی ادامه داد: طالبیان اولین نماز جمعه خود را ۲۶ بهمن سال ۱۳۷۱ در مکان مسجد الرضای اشکذر اقامه نمود که از همان ابتدا، نماز جمعه با حضور گسترده مردم اشکذر همراه بوده است و اکنون که ۲۵ سال از اولین اقامه نماز جمعه حجت الاسلام طالبیان در اشکذر میگذرد باز هم شاهد شرکت پر شور مشتاقان این نماز عبادی، سیاسی هستیم.
رئیس ستاد نماز جمعه اشکذر در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در مدتی که این سمت را برعهده داشتید انجام داده اید گفت: تعغیر مکان نماز جمعه به مصلای بزرگ شهر، راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب برای نمازگزاران در سطح شهر از جمله اقدامات عمده‌ای است که در این ستاد انجام شده است.
وی افزود: ایجاد آدینه مهد در کنار مصلای نماز جمعه برای فرزندان نونهال نمازگزاران از دیگر اقداماتی بود که ستاد نماز جمعه با همکاری اداره بهزیستی اشکذر انجام داده است.
ارسال نظرات