آزمون جذب نیروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بدون توزیع سوالات آزمون نیمه کاره رها شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۸۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
آزمون استخدامی نیرو‌های شرکتی نیمه تمام شدن آزمون جذب نیروی دانشگاه علوم پزشکی استاندانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با شرکت بیش از ۳ هزار نفر از شهر‌های مختلف کشور در یاسوج برگزار شد که به دلایل نامعلومی نیمه تمام ماند.
یکی از شرکت کنندگان در این آزمون به خبرنگار ما گفت: من از بندرعسلویه با مشقت در این آزمون نام نویسی و شرکت کردم، اما هنگام توزیع سوالات تخصصی مسئولان برگزاری آزمون سوالات را توزیع نکردند.
"ر ج" یکی دیگر از شرکت کنندگان که از شهر کازرون در این آزمون شرکت کرده بود افزود: هنگامی که ما از مسئولان برگزار‌ی آزمون قضیه را جویا شدیم سوار خودرو شدند و هنگام خارج شدن از محل برگزاری آزمون نزدیک بود خودرو ان‌ها با برخی از شرکت کنندگان برخورد کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به حواشی به وجود آمده در برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه واکنش نشان داد و به تصمیم گیری در آینده نزدیک اشاره کرد.

وی درباره حواشی به وجود آمده در آزمون استخدامی نیرو‌های شرکتی این دانشگاه گفت:به دلیل اهمیت موضوع و رعایت نکات امنیتی برای سوالات اختصاصی و شماره گذاری صندلی داوطلبین به طوری که شماره صندلی با شماره دفترچه یکی باشد وقت زیادی گذاشتیم.

رحیم استوار افزود: از داوطلبین خواستیم که بر روی صندلی‌های خودشان قرار بگیرند تا آزمون ادامه پیدا کند، اما به دلیل جوی که به وجود آمده بود امکان ادامه آزمون وجود نداشت.

وی گفت: درباره ادامه برگزاری آزمون در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

استوار در پایان گفت: این آزمون در بخش خانم‌ها که در دانشگاه دولتی یاسوج برگزار شد به پایان رسید.

گفتنی است طبق شنیده‌ها شروع آزمون اختصاصی در بخش خانم‌ها نیز با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شده است.
برخی از آنان هم به هزینه ثبت‌نام برای هر نفر ۳۵ هزار تومان به‌حساب بانک ملی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کردند و خاستار پیگیری مطالبات به حق شرکت کنندگان شدند.
ارسال نظرات