خبرنگار بسیج برترین تیرانداز میدان تیر خبرنگاران

مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
مهدی حیدری، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دوره از مسابقات  که با حضور خبرنگاران مرکز استان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد، گفت: در راستای سلسه نشست‌ها و تعاملات سپاه فتح و اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران  در شهر یاسوج برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت‌ها در بخش مردان، آقای اسحق باقر زاده از خبرگزاری بسیج با امتیاز ۵۳ از ۷۰ نمره و در بخش بانوان نیز خانم داوودی از پایگاه خبری ایل بانو موفق به کسب عناوین برتر شدند و هدایایی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

حیدری بر گسترش تعاملات رسانه‌ای و روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان تاکید کرد و اظهار داشت: همچنین با هدف توسعه ورزش در میان فعالین رسانه‌ای برگزاری مسابقات فوتبال اجرایی شده است و این کار ادامه خواهد داشت.

همچنین سرهنگ عطاء یزدان خواه، مسئول پادگان آموزشی امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این مرکز، آموزش بسیجیان در قالب میدان تیر، آموزش‌های مقدماتی و برگ سبز تکمیلی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی دیگر در این مرکز، آموزش‌های دو مرحله‌ای برگ سبز در دو دوره ۱۵ روزه است.

یزدان خواه اظهارکرد: در حوزه آموزش بسیجیان با توجه به فراخوان‌ها و برنامه ریزی‌های حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان گردان‌ها نیز آموزش‌هایی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم این مرکز در حوزه آموزش تیراندازی است.
ارسال نظرات